AssChaser Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Reinstallerte i dag, noen digge ting i installasionen. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 må man kompilere inn masse ting i kernelen i slack selv? det er ikke bare tut og kjør? Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Trenger ikke kompilere masse selv i slack... Synd at hovedkortet, cpu og ram er hos komplett og disken med slack 8.0 ligger på pulten (stakkars disken, den føler seg forlatt)... Forøverig, til dere som ikke har prøvd slack: gjør det i dag! Positive opplevelser ventes :=) Lenke til kommentar
AssChaser Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Arbeids stasjonen min og serveren oppgradert. Reinstallerte. Har ikke tro på oppgraderingen, er anbefalt og reinstallere. Men gjore ikke noe, var så mye "root" alikavell. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Quote: Den 2002-06-20 02:02, nesquik skrev:Trenger ikke kompilere masse selv i slack...Synd at hovedkortet, cpu og ram er hos komplett og disken med slack 8.0 ligger på pulten (stakkars disken, den føler seg forlatt)... Forøverig, til dere som ikke har prøvd slack: gjør det i dag! Positive opplevelser ventes :=) fint :smile: får det til uka.. og i mellomtiden er disken min død.. jaja Lenke til kommentar
handbook Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 K... Hva synest dere folkens? Holdt det til forventningene? Jeg er storfornøyd med slack 8.1 :smile: Snæcksnt, og god oppgradering. Kun 1 minut, kde3.0.1 bugger litt (når jeg endrer instillinger på taskbaren, og velger apply, så phøker'n, though det ikke er slack sin feil). Kjempesaker :smile: Slack8.0 sleit litt på denne maskinen, med 2.2.19 kernel funket ikke lyd, men med kernel 2.4.X så funket ikke NIC'et mitt... Jaja, smooth dette... Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Slackware 8.1 er dritt bra! Beste slack'en til nå KDE 3 var rått, har ikke merket noen problemer, uansett er det vel bare å laste ned patch (KDE3 har fine bakgrunnsbilder). Kjekt at 2.4.18 kjerna var med. Må nok rekompilere den for å få til lydkortet mitt, men, men :smile: Angående innstallasjonen: mange fine valgmuligheter, blant annet at man kunne velge hvilken kjerne man ville ha inn. (synes fremdeles at det er merkelig at kjerna ikke funka skikkelig, siden lydkortet mitt er kompilert inn i den). Netscape 6 var også kjekt (men jeg har ikke lyst til å aktivere - uansett: opera er best). _____________________________________________________ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå