usman Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Hei. jeg skal kjøpe meg d500. og lurte på om jeg skal kjøpe svart eller sølv? svart er veldig fet. sølv er elegant. det jeg tenker på er at mange har svart liksom... ikke så mange som har sølv. så hva syns dere jeg burde velge? Endret 10. februar 2005 av usman Lenke til kommentar
thomas81 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 hei.. jeg drev å stusset på det samme,, og kom fram til at sorten og er meget elegant.. så jeg kjøpte den er meeeeget fornøyd... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg ville valgt svart Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg ville valgt svart, men hvis du er usikker på hvilken som er mest populær kan du jo spørre alle som har D500 i hele landet...? Det er da et valg du må klare å ta selv. Lenke til kommentar
cryZtal Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg synes absolutt sølv er finest! Men du må tenke deg om selv, det er jo du som skal ha den. Ta en tur til en butikk og spør om å få se begge to, og se hvem du liker best. Men selv ville jeg valgt sølv. Er jo også en fordel at ikke så mange har den. Blir litt mer originalt da, kanskje? Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hmm, er ikke lett å hjelpe deg med å velge farge Det må jo du se, hva du liker best! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Svart synes jeg er penest Endret 10. februar 2005 av jalleks Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Kjøpte min i svart i dag.. Syns den er og blir penest, kulest ++++ Blir sikkert mange som får sølv etterhvert, siden det første partiet var svarte.. (bare en tanke, er ikke sikker) Lenke til kommentar
evila Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg har sølv. Den er sinnssykt lekker Synes den svarte er maskulin, derfor valgte jeg sølv siden jeg er jente! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hvis jeg skulle kjøpt D500 Så er det vel ingen tvil om fargen, SVART Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Begge de 2 fargene er ganske fancy må jeg si. Har sett på begge men det er vanskelig å bestemme seg fo rhvem som er tøffest hehe. Det er jo bare smak og behag, men jeg liker den med sølvfarge best, tror jeg. hehe Lenke til kommentar
usman Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 takk for alle svarene:) setter virkelig pris på det. men eg bestilte svart. kom fram til at den er elegant og passer med stilen min. jeg har sånn "pen stil" da. hvis dere skjønner hva jeg mener. gleder meg til å få den:) Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Svart var et supert valg. Alle telefoner(nesten) ser penere ut når de er svarte. Hvis du er svartkledd, passer en svart mobil bedre inn enn andre steder! Særlig hvis man er satanist og har langt svart hår. Da ser ingen at du snakker i telefonen Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Knallbra! Svarte mobiler er knallgass! :!: Passer den til din stil har du jo nesten samme stil som meg Det er det samme dillemmaet som med 6260 vett Svart er tøft, sølv er, som noen sier, elegant Selv synes jeg svart er best uansett Edit: Hupsann! Dette var visst broderns! Denne skulle være fra Hippie-Erlend Endret 11. februar 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Knallbra! Svarte mobiler er knallgass! :!: Passer den til din stil har du jo nesten samme stil som meg Det er det samme dillemmaet som med 6260 vett Svart er tøft, sølv er, som noen sier, elegant Selv synes jeg svart er best uansett Tok den raskt jeg Glemte å sjekke hvem som var logga på Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Det finnes mange telefoner i sølv utførelse i dag, så det var ikke vanskelig å velge svart. D500 er sikkert stilig i sølv også, men den var dritlekker i svart. De fleste som har svart går også for svart. En flott telefon er det uansett. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg sier som deg. Det er da virkelig du som skal bruke telefonen, og det er DU som velger hvilken som er finest. Svart ville jeg valgt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå