bjorna Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Skolen min har blokkert msn messenger slik at vi ikke kan bruke msn messenger i timene, Er det noen vei å komme "rundt" dette systemet, eller må vi bruke web-messenger. vi savner msn noe veldig Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Er vel ikke noe problem å bruke web-messenger... Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Er vel ikke noe problem å bruke web-messenger... Det går så utroligt treigt, + vi kan ikke sende leksen til hverandre så nå må vi gjøre alle leksene selv Går det an å bruke gmail på yahoo messenger?? kan vi bruke hotmail på yahoo messenger? hva er forskjellen mellom de to? bortsett fra navnet selfølgeli Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Det går så utroligt treigt, + vi kan ikke sende leksen til hverandre så nå må vi gjøre alle leksene selv Var det ikke det som var meningen med lekser? At hver enkelt person skal lære noe og ikke bare noen få. Slutt og klage skolen er til for å lære. Det du prøver å lære nå er å bli arbeidsledig. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Det går så utroligt treigt, + vi kan ikke sende leksen til hverandre så nå må vi gjøre alle leksene selv Var det ikke det som var meningen med lekser? At hver enkelt person skal lære noe og ikke bare noen få. Slutt og klage skolen er til for å lære. Det du prøver å lære nå er å bli arbeidsledig. Ganske riktig. Pluss at alle disse programene tar opp all internett-kapasiteten. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Dere kan jo sende leksene på mail? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) www.realtunnel.com Men ellers så syntes jeg du skal respektere skolen din Endret 10. februar 2005 av haddis Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Dere kan jo sende leksene på mail? Eller gjøre de selv? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 www.e-messenger.net er rimelig rask msn client. og leksene? send på mail Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Dere kan jo sende leksene på mail? Eller gjøre de selv? Ja, men det svarer ikke på spørsmålet til trådstarter, gjør det vel? Endret 10. februar 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Send filene over mail og bruk webmessenger. Vær glad for at dere får bruke webmessenger, ikt-ansvarlig på min skole har blokkert all sånn... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Nok en gang, www.realtunnel.com Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Send en PM til meg så skal jeg gjøre leksene for deg Unger nå til dags....Da jeg var ung! Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Send en PM til meg så skal jeg gjøre leksene for deg Unger nå til dags....Da jeg var ung! Huff ja. Da jeg var ung gjorde vi leksene i timene, mens lærern sto og gjentok seg selv. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg gjorde nesten ikke lekser da jeg gikk på ungdomsskolen/videregående. Faktisk kan jeg ikke huske om jeg gjorde lekser i det hele tatt. Dette straffet seg. Går nå forskurs ingeniør (for å få spes. studiekompetanse). Sliter veldig i matte og fysikk. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Trådstarter: Det er ingen måte du kan få MSN messneger instalert på, uten og smiske med admin.. Leksen skal du gjøre selv gutt, det er jo det som er meningen.. Sperren er der for en grunn. Endret 10. februar 2005 av Omy Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 O la la, her gjekk det fort i OT-nedvoverbakken. Stenges I tillegg sperren for msn er der ikkje for å gjere livet surt for elevene men er det for ein grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg