Inaktiv_Mr.TeeZ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Er det noen som vet om det går an å sette passord på HD i windows å lignede? Skulle satt passord på HD'en min for andre brukerer i windows xp (ikke i nettverk), men for folk som sitter på pcen min. Går dette an? vis det går, er det noen som vet hvordan eller åssen pro jeg skal bruke? På forhånd TAKK Lenke til kommentar
-ronnyj- Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Forutsatt at det bare er du som er administrator på maskinen, og at du har NTFS filsystem, er det bare å ta eierskap på hd'en /partisjonen, og nekte alle andre tilgang til den. Lenke til kommentar
Inaktiv_Mr.TeeZ Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Forutsatt at det bare er du som er administrator på maskinen, og at du har NTFS filsystem, er det bare å ta eierskap på hd'en /partisjonen, og nekte alle andre tilgang til den. oky. åssen gjør jeg det da? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Flyttet til "Windows". Lenke til kommentar
Marti Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ja du er eneste administratoren? Lenke til kommentar
ferik Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Du høyreklikker på harddisken, også trykker du på sikkerhet, så fjerner du alle, og legger til bare din bruker Lenke til kommentar
Marti Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Selvfølgelig, men er det andre administratorer kan disse stille tilbake. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Mener de ikke skal kunne det hvis du fjerner alle brukere bortsett fra deg selv Lenke til kommentar
Marti Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Hvis de andre er administratorer og har fullt med rettigheter mener jeg det der er feil. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 i de fleste windowsXP-oppsett er alle administratorer, og kan endre på ALT, til og med passordet ditt...skal du beskytte filer/mapper, må du installere et 3djeparts program, eller begrense de andre brukerene til users eller super users Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå