SnittLeif Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 en pc-produsent er et firma som bygger pc'er for folk og har varemerke på det(f.eks HP, Dell, Fujitsu Siemens o.l) Det er ingen pc-produsent i bildet når jeg har bygd pc'n selv.. Og hvis du bare kunne klart å se på første innlegg står det der hva slags hovedkort jeg har Men hvis du ikke ser det der kommer det 6 ganger her: Gigabyte K8NS nForce3 250 Gigabyte K8NS nForce3 250 Gigabyte K8NS nForce3 250 Gigabyte K8NS nForce3 250 Gigabyte K8NS nForce3 250 Gigabyte K8NS nForce3 250 Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 jeg beklager så mye at jeg overså det i din første post,men en ting skal være sikkert,ikke f*** om jeg gidder å prøve å hjelpe deg en gang... du burde kanskje ta en annen tone når du spør om hjelp??? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 du skulle kanskje tenke litt på det du selv skrev nå du også.. og kanskje ta noen leksjoner i "å ta en spøk" Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 ja,du er en utrolig morsom type du... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå