SnittLeif Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hei! Jeg har tidligere benyttet meg av slike gratisprogrammer som Aida32 og Everest Home Edition som Aida32 etterhvert har blitt. Disse programmene har alltid vært herlige til å vise meg diverse info om alt av hardware, samt temperaturer på alt, men etter jeg nå kjøpte meg ny pc har ikke noen av programmene ville vist logiske temperaturer.. I Aida32: Motherboard: 4ºC CPU: 20ºC I Everest Home Edition: Motherboard: 70ºC CPU: 5ºC Dette stemmer neppe.. Jeg har et Gigabyte K8NS nForce3 250 og AMD Athlon 64 3400+ 2.4GHz CPU BIOS på mb er helt oppdatert i tilfelle det er interessant info.. Noen som kan hjelpe meg med et program? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Sikker på at det er temperatur måler på hovedkortet? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) ja, hvis ikke hadde jeg ikke fått noen avlesninger i det hele tatt.. EDIT: leif Endret 10. februar 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Er det seriøst INGEN som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 det er det helt sikkert,men det skjer ikke no fortere selvom du maser Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 masing er å spørre om en ting gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang.. jeg har jo bare surva en gang Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 BMB.. sa meg mye Det er forno a? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 prøv google kanskje?? Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Han mener kanskje MBM (motherboard monitor). Et genialt program som nesten alltid er rett. Absolutt verdt å prøve. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Har det kommet noen nyere versjon av MBM? Jeg prøvde det i November '04 eller noe .. da fantes ikke hovedkortet mitt i lista.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 prøv google kanskje?? Ja, jeg vil ha info om tyske og polske selskaper og "Boy meets Boy".. 3 bokstaver er litt lite å gå ut fra.. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 "Boy meets Boy" HAHA. Ja det var vel ikke det du var på jakt etter Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Muligens ikke , men vet du om det er en nyere versjon av MBM ute nå enn i November '04? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 prøv google kanskje?? Ja, jeg vil ha info om tyske og polske selskaper og "Boy meets Boy".. 3 bokstaver er litt lite å gå ut fra.. så drit i det da.... herregud... Lenke til kommentar
Rantrave Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Tror kansje SiSoft Sandra kan hjelpe deg vist jeg forsto spørsmålet ditt riktig! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 SiSoft Sandra har jeg også prøvd og heller ikke det støtter hovedkortet mitt.. Hvordan skulle du forresten klare å misforstå spørsmålet mitt? Lenke til kommentar
Rantrave Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 SiSoft Sandra har jeg også prøvd og heller ikke det støtter hovedkortet mitt.. Meget merkelig!! de fleste PC produsentene bruker jo faktisk Sandra for å teste maskinene før de leverer de.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Nå er jo ikke pc'en min en ferdigbygd pc da.. den har jeg bygd selv.. så altså er det ingen pc-produsent i bildet Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 pc'en trenger ikke være ferdig bygd ... gjør du dette vanskelig med vilje eller? lol ... du må ha ett utrolig spesielt hovedkort... hva slags hovedkort har du egentlig?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå