Gå til innhold

Hvilket skjermkort til Syncmaster 243T?

Tja

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter et enkelt skjermkort, men som allikevel er bra nok for den skjermen jeg bruker:

Samsung Syncmaster 243T, 1920x1200 oppløsning, 60hz.

(Jeg spiller så og si aldri)

Takker for alle svar og innspill !! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.

Lenke til kommentar
GJETT da, stigen1.

Er vel 500 ja.... ble bare satt ut av 9700 kommentaren, trodde kanskje hvis noen satt med et slikt kort ikke ville ha et til 500 som erstatning. Takk for din hyggelige kommentar og et godt bidrag i posten :thumbup:

Edit: Link til stille kort.

Endret av stigen1
Lenke til kommentar

Ved å spytte inn litt mer penger så kan du jo kjøpe ett kort som gir deg bedre bildekvalitet og kan funke litt til spilling når du eventuelt gjør det..men, ett kort til maks 500 kr til PCIe som er vifteløst?Er ikke det store utvalget enda..Fra ATI blir det x300SE og fra Nvidia 6200 med Turbo Cache..

Endret av nikhuse
Lenke til kommentar

Vel du har fått noen anbefalinger her på stille kort (lydløse). Men det går an og misforstå deg hvis du mener 5000,-, spesiellt nå du er så uklar igjennom hele posten og i tillegg skal ha et enkelt kort. Enkle kort koster ikke opp mot 5000,- Men unnskyld for at noen vil hjelpe deg :roll:

Endret av stigen1
Lenke til kommentar

Da skriver du 5000 kr maks da..Det er faktisk folk som frivillig prøver å hjelpe deg så godt som mulig..Skal du opp i pris..Altså nye kort..Så utvikler de en god del varme og det vil ikke være nok med kun en kjøleribbe på kortet..Da burde du vurdere å kjøpe vannkjøling hvis du skal ha det stille..Det finnes også eksterne GPU vifter som er ganske stille av seg og kjøler bra..

Lenke til kommentar
Vel du har fått noen anbefalinger her på stille kort (lydløse). Men det går an og misforstå deg hvis du mener 5000,-, spesiellt nå du er så uklar igjennom hele posten og i tillegg skal ha et enkelt kort. Enkle kort koster ikke opp mot 5000,- Men unnskyld for at noen vil hjelpe deg :roll:

Stemmer det, jeg er i utgangspunktet ute etter et enkelt kort. Enkelt trenger ikke bety billig, spesielt ettersom jeg er ute etter et som er spesielt stille, jeg trenger heller ikke alt mulig slags mikkmakk av videoI/O, andre tilkoblinger/TV-tuner etc.

Du skrev selv at jeg kunne bla bedre bildekvaliteten ved å spytte inn litt ekstra - hadde jeg vært ute etter et billig kort, ser jeg ikke grunnen til at du foreslår dette.

Altså..... Jeg er ute etter et enkelt kort, som er stille (dette kan innebære ekstra innkjøp av eksterne kjøleløsninger), og som duger til den skjermen jeg har spesifisert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...