LoadError Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Driver å lager eget vannkjølesystem nå, etter inspirasjon fra "prosjekt billig vannkjøling". Demonterte en golf og en volvo for registre, leitet i store deler av NATO etter kobber, brukte en dag til å konstruere en blokk med måling av ditt og datt, og fant ut at store deler av kabinettet måtte bygges om... I disse feriepengetider, er det problematisk å ikke rett å slett bestille en komplett vannkjøling. Men, motgang gjør sterk og om det så koster meg 12 knuste kjerner.... Andre som har mekket selv, erfaringer, feil, frustrasjoner etc.??? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Quote: Den 2002-06-19 23:25, LoadError skrev:Driver å lager eget vannkjølesystem nå, etter inspirasjon fra "prosjekt billig vannkjøling". er det problematisk å ikke rett å slett bestille en komplett vannkjøling. Det er fint at noen får inspirasjon:) Jeg synes sjarmen var å bygge noe eget, da blir det litt mer personlig, som resten av pcen er:) [nerdalarm] hehe. Er litt kult å ha fått til å laget noe selv også da, så liker du å sysle litt på egen hånd så anbefaler jeg det.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Har mekket selv og har gode erfaringer. Men når man først har sett man for det til, så er trangen til og hele tiden forbedre noe tilstede. Det kan fort koste deg mer en et komplett sett på lang sikt... Laget meg vannblokk. Ble ikke helt fornøyd med temperaturen. Nå skal det lages en ny vannblokk... dvs den gamle likegodt kan gå på fyllingen. Skjønner hva jeg mener? En annen forrutsetning er at du har alt verktøyet du trenger. Når man kjøper et ferdig sett som har vunnet litt tester osv, så tenker man som så "her er det ingenting mer jeg kan gjøre" ofte er det faktisk det. Men det er vanskelig og sammenligne alle systemer i ditt system. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå