audiopro Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hei Jeg mener å ha sett på dette forumet, at det finnes en web-side med gode tutorials for Adobe Premiere (elements). Denne siden viste video'er av en pc skjerm hvor det ble vist godt tips and tricks. Har prøvd å gå igjennom alle innleggene her på dette forumet, men kan ikke finne linken til denne siden. Husker dessverre ikke hvilken bruker som ga tipset om denne siden. Er det noen som har tips til hvor jeg kan finne denne linken, evt andre gode sider med ca det samme innholdet. På forhånd takk. Mvh Rune Lenke til kommentar
audiopro Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Hei Svre meg selv jeg. Etter litt søking på history i IE fant jeg ut hvor jeg hade vært. Jeg legger ut linken her, da dette er god side: tutorials Mvh Rune Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Takk. Viste ikke at det var premiere stoff her. Har brukt videoene hans i Photoshop. Lenke til kommentar
bhove Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hei Har funnet en del nyttige videoer på Elements Mvh Bjørn Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Det kan være http://www.wrigleyvideo.com/ du meiner. Her finn du bra videotutorials om Premiere Pro. Det er riktignok ikkje Elements, men dei to likner jo litt på kvarandre... Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 bhove: Jeg fant bare toturial for Photoshop Elements3 Curt tutorials (http://www.wrigleyvideo.com/) for premiere 6,0 til pro er veldig lærerike. Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Ja anbefaler deg Wrigleys video turtorials. Drit bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå