Gå til innhold

ETT program for å lage DVD ut fra div. videofiler

enden

Anbefalte innlegg

Jeg har en haug med ulike videofiler i ulikt format liggende på disk, som jeg gjerne skulle hevet over på en DVD eller 30, med en enkel meny for navigering. Problemet er at disse videoklippene er komprimert med ulike codec-er (mye mpeg 4). Jeg kan selvfølgelig finne meg programvare for å dekode de til vob-filer for så å brenne disse, men jeg har hverken tid eller lyst.

Finnes det programvare der ute, som med enkle håndgrep kan løse problemet mitt - lage stuevennlige DVD-er av diverse videoformater ved hjelp av drag'n drop + la meg snekre sammen en enkel meny til disse?

Det er, som alltid, en fordel om dette er freeware, men jeg er villig til å betale for programvare også, dersom det er nødvendig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant et genialt lite program som heter Xilisoft Video Converter. Det kan endre nesten alle formater til nesten alle formater. Kvaliteten er jeg usikker på enda, men det så greit ut. Da var det bare å få smekket vob.filene på en DVD med en søt meny :)

Lenke til kommentar

Programmer var raskt og godt det, men 1 XviD film ble 3 GB stor.. Og størrelseformatet var litt rart; filmen ble høyere oppover enn bortover. Skulle likt å ha den i widescreen

Edit: Ah, fant ut hvordan :D

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...