Lord_Linus Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Har kjøpt et asus gf 4 ti 4400 kort fra asus. Tenkte at jeg skulle installere den med følgende dvd spilleren. Men, den spør etter en cd-key, og jeg har leita etter den men finner den ikke, noen som har et asus kort som kan fortelle meg hvor jeg finner den. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Dette hjelper deg ikke, men jeg forstår heller ikke hvor cd'keyen er, jeg har letet og letet men ikke funnet den :sad: Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Står ikke CD-key på et lite sølvfarget klistremerke bak på papirposen med CD'en? Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 CD-keyen står med bitteliten skrift på CDen. Det står et langt tall som heter serial, og et enda lenger som heter CD-key (eller var det omvendt?) Det lengste tallet (nåja, tall+bokstaver i en salig blanding) er serialen du trenger. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Det pleier å stå på manualen også. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå