Svein_Hansen Skrevet 10. september 2001 Del Skrevet 10. september 2001 Hallo folkens! Lurte på om det er noen som har peiling på hvor mye man kan overklokke Voodoo5 kortet,uten noen ekstra kjøling. Lastet ned powerstrip idag,og har foreløpig overklokket ifra 166 mhz til 170,uten noen problemer hittil. Jeg merket en klar forskjell på fps i FS2000,og har lyst til å kjøre på med mere mhz. Noen som har ideer eller svar? Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 11. september 2001 Del Skrevet 11. september 2001 Må være et merkelig voodoo 5 kort du har... samme ytelse som et voodoo 3 3000 kort.. = 166Mhz.... Lenke til kommentar
Exorchist Skrevet 15. september 2001 Del Skrevet 15. september 2001 Duh, selvom to kort kjører på samma klokkefrekvens, behøver ikke det å bety at de er like gode. TNT2 Ultra kjører på 183MHz core, mens GeForce kjører på 125Mhz core, og hvem er best? GeForce'n, klart! Og til spm'et: jeg klarte å klokke mitt kort til ca 189MHz. Da turte jeg ikke prøve høyere for det ble ganske varmt. Lenke til kommentar
^J|B^ Skrevet 19. september 2001 Del Skrevet 19. september 2001 jeg kjører mitt kort på 206/206 har en del kjøling, bruker nyeste X3dfx driverene:) meget bra.. masse nye drivere som har kommt ut, men Jofsh sine og x3dfxCommunety driverene er best! http://x3dfxgamers.com/ sjekk ut forumen også.. mye bra info.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå