Dwagon Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Jeg har litt problemer med z-5500, jeg får ikke 5.1 til å virke. system mitt er som følgende. epox 8rda+ hovedkort (nforce 2) logitech z-5500 (5.1) etter hva jeg ser på dokumentasjon og driverbeskrivelser så har jeg 5.1 innebygd i mitt hovedkort, jeg har nå i 2 måneder forsøkt å få 5.1 til å virke men får bare lyd fra : se vedlegg det som er på vedlegget er det beste jeg har klart så langt. jeg får bare ikke til! edit: ser det ble litt farge tap på å konvertere fra bmp -> jpg jaja.. det er bra nok. Endret 10. februar 2005 av Dwagon Lenke til kommentar
e321 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har du sjekket at du ikke har plugget rear kabelen i center/sub på lydkortet f.eks? Gul/grønn/sort Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Har du sjekket at du ikke har plugget rear kabelen i center/sub på lydkortet f.eks? Gul/grønn/sort har prøvd alle kombinasjoner av kontakter. så jeg er sikker på at jeg har koblet rett ja. tittet i driveren og så hva som skulle hvor. tittet på arket til 5.1 systemet og så hva som var hva. og koblet det dit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå