Gå til innhold

Erfaringer fra hostean.no

tehsmurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg holder på å lete etter et webhotell, og har funnet fram til www.hostean.no

Er det noen som har erfaringer derfra?

Har søkt litt på google med forsjellig resultat, en er det noen somhar noe hånfast?

Takk! :)

Jeg har brukt hostean.no i snart ett år, og jeg har ikke opplevd noen større problemer.

Serverene ligger i USA, så du får noe tregere sider enn om de ligger i Norge, men som oftes har det liten betydning nå som de fleste av oss har bredbånd.

Supporten fungerer fint, og den er på norsk.

Personlig synes jeg kanskje prisene er litt høye, siden du kan gå til hostean.com og få det en god del billigere. Samme firma, samme servere, men bare at supporten da blir på engelsk.

Kontroll panelet er greit og oversiktlig, og du har en menge script du kan velge å installere. Helt fra enkle ting, til komplette hjemmesider med alle mulige funksjoner. Så er du nybegynner har du litt å leke deg med.

Trenger du mye plass og overføring, burde du likevel sjekke denne listen: Webhosting i USA for du vil kunne finne billigere steder der.

En annen bakdel med hostean.no er at de sender faktura, og du må betale for ett år om gangen. På de fleste andre steder kan du betale med kort og pr måned.

Men det er kanskje en smakssak.

Kort oppsummert:

Jeg har ingen dårlige erfaringer med hostean.no, utenom at de blir noe dyre hvis du trenger mye plass. Og at du må betale for ett år om gangen, og via faktura, og ikke kort. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...