Beery Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hei Sitter å mekker litt på en side for å friske opp PHP og HTML kunnskapene mine da følgende problem dukker opp: Bruker XHTML 1.1 og er litt opptatt av at siden skal være korrekt i følge standarden. Jeg vil sende flere variabler med URL'en som så skal behandles i PHP scriptet. En link på siden er som følger: <a href="?side=bilder&underside=venner">Venner</a> Dette fungerer helt fint, når jeg trykker på linken får PHP scriptet tak i begge variablene, men når jeg skal kjøre validering av xhtml-koden får jeg følgende feilmelding: cannot generate system identifier for general entity "underside". An entity reference was found in the document, but there is no reference by that name defined. Jeg ser ingen annen måte å ha flere variable i URL'en en denne. Valideringen fungerer fint når jeg bare har en variabel. Håper noen har noen glupe forslag til løsning Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hei Beery, Jeg tror muligens du finner løsningen her hos Developer Shed. Mvh Primaxx Lenke til kommentar
Beery Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Tusen takk for raskt og veldig godt svar Dette løste problemet mitt. Man må jo selvfølgelig bruke & for å skille parametrene i URL'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå