Gondul Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Her om dagen var plutselig skrifttypen min endret seg i exploreren min, dvs når jeg f.eks går inn på en nettside, så som VG.no så er all skrift i en slag kursiv tekst. Er det noen som har en god forklaring på dette? Har ikke lastet ned noen oppdateringer, heller ikke lagt inn noen programmer som skal påvirke dette. Eneste er at jeg har bytte skjermkortdriver, men har byttet tilbake til den gamle for å se om problemet lå der. Noen tips? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Det kan hende du har endret default fonten i windows. Dette kan du endre ved å høyreklikke på skrivebordet -> egenskaper -> Utsende -> avansert. Evt. du har justert skriftstørrelsen i iexplorer. Dette justerer du via "Vis -> tekststørrelse" Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Hmmm... I egenskaper - avansert får jeg ikke gjort noe med skriften, får kun endret element. På vis menyen i explorer står skriften på mellomstor.... Ikke det at dette gjør meg så veldig mye, men hadde vært kjekt å funnet ut hva det kan være. Lenke til kommentar
bytes Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Holde ned Shift (eller var det Ctrl) og rull på musehjulet da vil skriften øke/minske. mvh bytes Lenke til kommentar
enl Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Trykk på "Vis" og velg "Tekststørrelse" Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Det er ikke akkurat størrelsen som er problemet, det er det at skriften har endret seg til en slag form for Kursiv fra vanlig Arial(eller hva det nå enn er)... Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Flyttes til programvare Lenke til kommentar
tovalb Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Det er ikke akkurat størrelsen som er problemet, det er det at skriften har endret seg til en slag form for Kursiv fra vanlig Arial(eller hva det nå enn er)... Noen andre forslag? fant du noe løsning på det, har faktisk nøyaktiv samme problem her Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Har du nøyaktig det samme problemet ellers i Windows? Er skrifttypen like "kursiv" i f.eks. Mozilla eller Opera? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå