curtiis Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 TCP/IP has reached the security limit imposed on the number of concurrent TCP connect attempts. Hentet fra Event Viewer/ system Får det ganske ofte, tråler nå intnett etter svar men jeg er litt grønn ennå. Som sakt så krasjer nettverket mitt ganske ofte, serlig når jeg laster med diverse fil delere. Prøver nå å holde meg til Azureus. Opplever ganske ofte at mskinen henger litt igjen, kan det komme av feil med minne. Kjørte memtest86 og fikk en del feil på det. Er nå bare 4 månder gammel PCen. Noen som kan svare på det. Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 XP har med SP2 fått den fine begrensingen at den holder antallet utestående TCP syn pakker under et bestemt nivå. Ikke begrensing på max antall sessions som noen sier. Lenke til kommentar
BloodSkull Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 det er service pack 2 som er problemet her er en fix http://www.lvllord.de/?url=tools Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har du flere minne brikker i den PC'en din? I så fall prøv å test en brikke av gangen med memtest86. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har du flere minne brikker i den PC'en din?I så fall prøv å test en brikke av gangen med memtest86. Sorry, men det var et høl i hue forslag Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Mr. Jonassen: Den var dagens Last ned patchen Bloodskull har postet. Brukte den selv og det funker fint. Anbefales ikke at du åpner mer en 50 porter (patchens default verdi) da dette kan føre til enklere spredning av virus ect. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har du flere minne brikker i den PC'en din?I så fall prøv å test en brikke av gangen med memtest86. Lenke til kommentar
HammerDude Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Kjørte memtest86 og fikk en del feil på det. Har du flere minne brikker i den PC'en din?I så fall prøv å test en brikke av gangen med memtest86. Hva er galt med JoergenJonassens svar? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 hammerdude: tilfeldig. TCP/IP feilmeldingen har ingen ting med minne å gjøre. At han i tillegg har minneproblemer er jo ikke noen bombe, men har ingenting med saken å gjøre i utgangspunktet. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Så minne har ikke noe å si på om maskinen krasjer av G-lan kortet. Har bare en 512 blokk Endret 10. februar 2005 av curtiis Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 har installert patchen som var i linken til BloodSkull. Så får vi se hvor lenge det går til neste krasj. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) He he. Hva i granskauen er det som er så galt med svaret mitt? :!: Tror ikke at TCP/IP feilmeldingen hans har noe med feil på minne å gjøre. Men han sier i tillegg at maskinen hans "henger" litt igjen. Hvis han hadde hatt to minne brikker så kunne han ha testet hver av dem og funnet ut hvilken som ga feilmeldinger i memtest86 og tatt denne ut. Og dermed kunne prøve PC'en uten den defekte minnebrikken for å se om maskinen blir mer stabil. Endret 13. februar 2005 av JoergenJonassen Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 fungerte bra den patchen, og med nytt minne i hus blir vel det å ordne seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå