nomore Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Etter prositiv respons fra dette forumet har eg bestemt meg for å pusse opp en Rover 827Si Vitesse fra 1988. Bilen har en veldig fin og god motor som har gått lite, og er ellers i grei stand. Men selve utseende ser en del slitt ut og trenger litt opppussing. Tenkte derfor å samtidig lage en lite worklog med før-, under- og etter-bilder. Disse passer da best her Utenfra i dag: Interiør i dag: Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 interiøret så ikke så dumt ut! veldig forut for sin tid! stå på! skjelden bil og se! Lenke til kommentar
JaguarXKR Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Kommet no lenger med prosjektet da? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 har byttet bakre sidedør i prøvd å fikse kupevifta. skal legge opp flere bilder og en litt bedre beskrivelse om hva som er galt og hva eg skal gjøre osv snart Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 hva med en aldri så liten oppdattering ? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 kommer nå med en liten oppdatering. etter å ha skiftet til sommerdekk og inspisering av eksosannlegget, ser eg at det er forferdelig mye rust på denne bilen. i tillegg har kanalene vært reparert før. dermed er dette prosjektet litt utenfor både mine kunnskaper og resurser liker ikke å måtte skuffe dere(eller meg selv) men bilen vil nok bare bli kjørt ut året i første omgang. dersom den går igjennom neste EU-kontroll(våren 06) vil eg få den solgt/gitt bort som restaureringsprosjekt Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 vel, den kommer alldri til noen eu-kontroll her om dagen løsnet selve frem hjulet på venstre side, ødela store deler av hjulbuen og sidedørene, samt et stak som også datt av gikk i girkassen og ødela denne. kort og godt, mer utgifter med å reparere en eg er interresert i. da ble den sendt til vraking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå