TrineM Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hei Har problemer med skjermen min! Den nye selvbygde pc'en virker tilsynelatende bra, men ikke skjermen (Sjekk profilen min eller signaturen for maskinvare) Har sjekka at alle kabler og kort sitter som de skal. Hver gang jeg slår på maskina og skjermen sier det bare et klikk i skjermen og så kommer det opp en firkant med beskjeden "No input signal". Hva er galt? Har jeg gjort noe galt? Begynner å tro at det er noe galt med grafikkortet.... Noen som kjenner seg igjen? Lenke til kommentar
TrineM Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Du kan prøve med andre skjermer og skjermkort for å skjekke hva som ikke samarbeider\er ødelagt! Lenke til kommentar
BennyB9 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 hadde samme problemet når jeg gikk inn o spill, men da var min 64 3000+ klokka til 2,3 og da klokket jeg den ned til orginalen så funka det har den på 2,2 nå. prøv å klokke ned cpuen 200mhz. det er vært et for søk Lenke til kommentar
TrineM Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Fant løsningen. Trykka på CMOS-knappen, og bytta plass på en minnebrikke, og alt fungerer. Det som bekymrer meg nå er at jeg ikke fant noen innstilliinger for VIdeo i BIOS på standard cmos innstillinger (den første menyen i bios) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå