Gå til innhold

Når kan jeg velge plass?


Gjest Slettet-p4PIYwb6

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ser at man kan velge plasser nå, men det står at de større gruppene skal velge først. En kompis har meg som seater, så vi er bare to. Vil det da ta lang tid før vi kan velge plasser da? Vil vi få dårlige plasser?

 

edit: det er TG jeg snakker om ja :p

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden det er TG alle snakker om nå, så regner jeg med at det er det du tenker på. Skriv navnet på LAN-et neste gang!

 

Det vil ta en stund før du kan velge plass, og det er jo helt logisk. Hvis alle kunne valgt plass allerede nå, hadde store grupper på flere hundre personer havnet spredt utover hele salen...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Siden det er TG alle snakker om nå, så regner jeg med at det er det du tenker på. Skriv navnet på LAN-et neste gang!

 

Det vil ta en stund før du kan velge plass, og det er jo helt logisk. Hvis alle kunne valgt plass allerede nå, hadde store grupper på flere hundre personer havnet spredt utover hele salen...

Bekklager, glemte vist å skrive hvilket lan det var snakk om. :blush:

 

Så man kan ikke velge plasser enda altså? Syns det sto det på partyticket sin side, og de sier det i "hw rekka" tråden. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Du kan velge seater, ikke plass. Seater er den personen som velger hvor du skal sitte. Og foreløpig kan bare grupper på over 500 personer velge plass! :)

Åja! Hehe, skjønner det nå. :blush:

 

Men hvordan tror dere det vi bli når vi bare er to? Jeg velger vel plass nesten sist da. Å da er kanskje det ikke så mange igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...