kilogram Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Microsoft AntiSpyware angrepet av trojan Microsofts betaversjon av AntiSpyware er nå truet av en ny trojan som kan slå av programmet. Trojanen forsøker samtidig å stjele personlig informasjon fra maskiner som blir infisert. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Microsoft har gjort det igjen. Nok en glimrende "beta". Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 hva annet kunne man forvente da folkens? bruker selv en versjon av Giant Antispyware som funker kjempe bra. denne er iallefall trygg pga at jeg fikk den før Giant ble kjøpt opp av MS. uff, ms driver med så mye tull at jeg har gitt opp helt. det er ingenting som overasker meg når det gjelder MS lenger. sist gang jeg installerte MS Antispyware så fikk jeg feilmelding når jeg skulle starte den opp rett etter installasjon. har sikkert noe med den Trojanske hesten å gjøre går jeg ut i fra. selv bruker jeg ikke Beta versjoner av programmer fordi at det er så mye bugs med dem. det var da heldigvis ikke min pc jeg prøvde å installere den på. men allikevel så avinstallerte jeg den med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå