gamerman Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hei Nå har jeg hatt veldig mye problemer med pcèn min Først så var det skjermkortet mitt et x800 Pro kort som hadde mye Artifacs som jeg fikk byttet til et x800 Xt pe som jeg fikk i dag Det som er problemet som jeg har hatt en stund er når media filer ( kan være fra xvid til mpeg osv) spilles av så kommer det masse frager I blått , rødt osv som er runde og firkantete...... Først trodde jeg dette var skjermkortet også men da jeg prøvde med et GeForce 2 mx 400 og dette nye kortet her så kommer forstatt disse fargene. Jeg tror kanskje at det skyldes dårlig kontakt eller dårlig AGP port på hovedkortet. Jeg har tatt av kabinett lokket for å se om det være varme som skyldes dette men ser ikke ut som det Dette er VELDIG frustrerende når jeg har hatt SÅ mye problem med data nå Skal ha nytt hovedkort uansett når jeg får AMD 64 3500+ 939 men hadde vært hyggelig å finne ut av dette Har prøvd fresh install av windows osv ...... Jeg bruker VLC media player Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Hardwarefeil/dårlig kontakt er det nok ikke, problemet ligger nok i software codecs. Mulig at det er manglende/dårlige codecs som forårsaker det. Selv om du har installert VLC mp, så betyr ikke det at du har alle nødvendige codecs. Anbefaler deg å prøve denne: Nimo Lite Codec Pack Edit: småfiks Endret 10. februar 2005 av kjaks Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Tror du tar kanskje rimelig feil her siden det var en dude som klate det noe wma acclertiatiooooooon eller noe piss som var noe slags feil Har prøvd xvid codecs osv Det har redusert seg MEGET nå etter det stod uten lokk men kom raskt tilbake når jeg satt det på igjen ... Så kan også være Kabinettt som bare har 1 vifte 120 mm bak i kabinettet ...... Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Skjer i Media Player 9 med xvid codec også Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Ok skal prøve den men linken tar ikke 0000. 00 kbits i sek en gang Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Skulle jeg ha tippet, ville jeg ha sagt at du burde prøve å installere ffdshow codec. http://sourceforge.net/projects/ffdshow/ Edit: Link Endret 10. februar 2005 av squabbish Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Nei ikke noe funket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå