SiR0 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Nå skal smarttelefonen slankes Symbian OS versjon 9 lover å forandre alt det vi hittil har forbundet med Symbian-telefoner. Den nye generasjonen av smarttelefoner skal ikke bare være mindre og lettere, men også ha bedre batterilevetid og være billigere enn det vi har sett til nå. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ingen som har sagt noe om konkrete telefoner som skal bruke dette? Litt kjipt at det tar så lang tid før det kommer, men det passer greit inn i planen min, for det er da jeg kan kjøpe subsidiert telefon igjen... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Dette var jo en gladmelding av de sjeldne. Nå kan jo til og med oss som liker hippiejeans få plass til et lite kontor i bukselomma uten å bli sjekka opp på feil grunnlag. Så at LG electronics sto på lista. Den var ikke dum. Tenk dere T5100 med Symbian, dere Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Symbian på samsung E330 eller x460 hadde ikke gjort meg noe Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Fikk ikke lest artikkelen før nå. Grei artikkel dette, og selvfølgelig gode nyheter. Spennende nye funksjoner. Litt uenig i formuleringen av ingressen: Symbian OS versjon 9 lover å forandre alt det vi hittil har forbundet med Symbian-telefoner. Forandre alt jeg forbinder med Symbian-telefoner? Brukervennlighet, bra menyer, kraftige programmer og mye teknologi, skal alt dette vekk? Dere skjønner hva jeg mener.. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Panasonic X800 er vel et eksempel på at symbian mobilen blir mindre, bare 99 gram EDIT: skrivefeil Endret 11. februar 2005 av makos Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Panasonic X800 er vel et eksempel på at symbian mobilen blir mindre, bare 99 gram Men ikke et eksempel som passer til nyheten, altså Symbian 9. Dette fordi den bruker eldre Symbian-versjon. Regner med at Nokia presenterer S60-mobiler med Symbian 9 neste uke i cannes eller på Cebit i mars (jeg gjetter). Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Litt uenig i formuleringen av ingressen:Symbian OS versjon 9 lover å forandre alt det vi hittil har forbundet med Symbian-telefoner. Forandre alt jeg forbinder med Symbian-telefoner? Brukervennlighet, bra menyer, kraftige programmer og mye teknologi, skal alt dette vekk? Dere skjønner hva jeg mener. I og for seg enig i at dette kan misforstås. Har korrigert ingressen nuh! Lenke til kommentar
Danny Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 hva skjedde med symbian 8? mener at nokia 66 serie bruker symbian 7 hvorfor skippe til 9? hmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg