Gå til innhold

Hjelp til kjøp av ny tlf u/abn


Elliz

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg vil kjøpe ny telefon,men er veldig usikker på hva jeg skal kjøpe. Det er så mye å velge i og jeg har heller ikke så mye peiling. Derfor håper jeg på hjelp, hva er best?

 

Det jeg ønsker:

*kamera som er brukbart,syns det er viktig å ha et kamera som det blir bra bilder med

*ta opp med video

*kamera med lys/blitz

*blåtann

*brukervennlighet

*godt minne

 

Det er ikke alle kriteriene som er like nøye,jeg er open for alle forslag. Prisklassen jeg hadde tenkt var fra 2000-3000 kr (helst rundt 2500)

 

Disse telefonene har jeg sett og lurt litt på,men som sagt så har ikke jeg så mye peiling (har mest lyst på nokia):

*nokia 6170

*nokia 5140

*nokia 3220

*nokia 6230

*nokia 6260

*nokia 7260

*siemens s65

*sony ericsson k500

*sony ericssin 700i

 

om det skulle være til hjelp så har jeg chess abn og kan kjøpe tlf gjennom norwegian telecom, der det er tilbud på noen telefoner.

 

på forhånd takk :D

 

mvh

 

elliz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener du bør velge siemens s65! Den oppfyller alle kravene dine, utenom kamerablits (jeg tror den har et god nattmous).

 

Telefonen har minnekort slik at det ikke er noen problemer å lagre mange bilde.

 

Menyene til siemens er veldig bra, og skjermen er stor og skaper flott oversikt.

 

Telefonen koster litt over 2300kr.

Lenke til kommentar

 

Helt klart K700i :) Den har alt du ber om :)

K700 har kun vga-kamera og ikke minnekort, så det er absolutt ikke telefonensom passer deg best.

K700i har alt han ber om:

 

*kamera som er brukbart,syns det er viktig å ha et kamera som det blir bra bilder med

*ta opp med video

*kamera med lys/blitz

*blåtann

*brukervennlighet

*godt minne

 

* K700i tar brukbare bilder

* Den kan ta opp video

* Den har kamera-lys

* Den har Blåtann

* Den er brukervennlig

* Den har godt med minne :)

 

Med andre ord, den har alt han ber om. Han sa ikke at han trengte minnekort, og 41 MB er jo godt med minne.

Lenke til kommentar

Ville valgt K700i. Den har alt du trenger :thumbup: Det er litt dårlig minne om du skal bruke den til MP3, men ellers er den helt fin.

 

En annen ting. Jeg ser du er ny her på forumet, så du kan bruke denne malen om du skal spørre om noe i denne kategorien. Det er en grei oversikt over det du trnger. Men den du laget var helt grei også ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...