LarZen Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg driver å snoker på nettet etter en STOR og bra monitor til pc'n min. Tenker da på LCD eller Plasma. Skal ha en egen stor skjerm til tv titting når den tiden kommer men nå vil jeg skaffe meg en rå og stor skjerm til å bruke til datan. Alt fra 42" og nedover...jo større jo bedre. Er jo noen som koster 13.000,- men er redd oppløsning på 852 X 480 (WVGA) er alt for dårlig..?! Må jo kunne kjøre med litt rå oppløsning... Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Kan den her foreksempel brukes? Litt lite oppløsning vel? Klikk her Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 vil ikke anbefale en TV som monitor til en pc, da blir nok en ordntli monitor ca 1000 ganger bedre.. og om du er villig til å betale for det har jo Apple noen som etter min mening slår ALT på design da.. http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...1.5.1.3.0.0.1.0 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Vel det der er ikke et tv egentlig da...det er en Plasma monitor. Apple er stilige skjermer men det koster for mye. Har lurt litt på BenQ's 23" wide skjermen da. Denne BenQ skjermen. Vet ikke åssn den er jeg... Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Skal du ha noe STORT OG RÅTT! Som fortsatt er "pc" skjerm så kjøper du Apple skjermen, dog er den ganske dyr :/ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Skal du ha noe STORT OG RÅTT! Som fortsatt er "pc" skjerm så kjøper du Apple skjermen, dog er den ganske dyr :/ Apple skjermene er way to much overprisa kun pga av navnet Apple. 23" koster jo over 3000,- mer en en BenQ 23".... Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Ja, man får hva man betaler for (hørt det før?) Om det er en kvalitetsforskjell på disse skjermene vil jeg annta, men om det bare ligger i det fysiske utseendet, eller også i bildegjengivelsen vites ikke. Du vel lete rundt etter tester på disse og vurdere selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå