dobbelmann Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hei. Har sett etter Motorola e398 lenge nå, for forhandlerne står ikke akkurat i kø. Elkjøp selger den for godt over 3000 uten abb, og det synes jeg er ille. Så i en dansk test at den skulle koste rundt 2000 UTEN abb. Så, er det noen som har erfaringer fra å handle fra danmark, med tanke på garanti, service og reklamasjon? Hvis så, kom med en brukbar netshop Så den først i dag, og den var KUL. Men den kosta 2700 med billigste netcom abb, husker ikke hvilken butikk det var. Lenke til kommentar
Telekiosken Moss Sentrum Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Jeg vil ikke si at 2700 er så altfor dyrt i norge med et billig abb. forhandlere får ikke stort mer en 500kr i provisjon på de rimligste abonnementene så å betale 1200 mer for å få den i norge hadde jeg vurdert å gjøre. I utgangspungtet så kan man levere en telefon som er kjøpt i danmark til service i norge men da får du ikke mye igjenn for hverken den danske eller norske kjøpsloven. pluss at det blir på motorolas goodwill Endret 10. februar 2005 av Telekiosken Moss Sentrum Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Elkjøp selger den for godt over 3000 uten abb, og det synes jeg er ille. Så i en dansk test at den skulle koste rundt 2000 UTEN abb. Kjøp den fra Danmark da. Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Dersom den trenger service må den vel helt til danmark, og det kan jo bli litt heft med det, det ser jeg jo. Noen som har blitt plaget med dette?? Håper også noen veit om noen rimelige netshop'er i danmark. Digger lite at det skal være så stor forskjell på norge og danmark, begge landene har vel 25% moms, så hvor i hule ligger egentlig forskjellen??? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Dersom den trenger service må den vel helt til danmark, og det kan jo bli litt heft med det, det ser jeg jo. Noen som har blitt plaget med dette?? Håper også noen veit om noen rimelige netshop'er i danmark. Digger lite at det skal være så stor forskjell på norge og danmark, begge landene har vel 25% moms, så hvor i hule ligger egentlig forskjellen??? ring deltaservice og spørr hva som vil skje, dersom du trenger service Lenke til kommentar
MEG vel Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 kjøpte den selv på lefdal sin prisgaranti og fikk den til 1800 uten abn men da satt de straks opp prisen etterpå! Kjøp den i danmark da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå