kyllingvippen Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Hvor kan jeg laste ned linux mandrake fortest mulig?Hvor kan jeg laste ned linux mandrake fortest mulig?Hvor kan jeg laste ned linux mandrake fortest mulig?Hvor kan jeg laste ned linux mandrake fortest mulig? Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer.Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer.Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer.Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer.Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer.Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer.Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer.Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer. Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Eller dra hit: http://www.linuxiso.org/ er vel det kjappeste. Mvh Lars Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Den 2002-06-19 22:44, slowcooler skrev: Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer.Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer.Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer.Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer.Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer.Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer.Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer.Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer. slowcooler har du hakk i plata. :grin: Kjetil Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 ftp://sunsite.uio.no/pub/linux/ Tror jeg er den raskeste her til lands. Jeg kom i hvertfall opp i ca 700kByte/s (5,6Mbit/s) i snitt. Brukte ca et kvarter pr. ISO. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Quote: kyllingvippen skrev (2002-06-19 22:42):"Hvor kan jeg laste ned linux mandrake fortest mulig?" x 4 Retningslinjene, punkt 3: "Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse." Er dette saklig og høflig? Oppfattar me deg seriøst no? I don't think so. Dessuten, eit søk på Google hadde vore mykje raskare enn dette her. Tråden stenges. mvh., Vegard, moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg