00fredrik00 Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Hei! Jeg har et ABIT TH7 II raid hk. Her skal det egentlig gå ann å stille volten helt opp til 2.2 Men hos meg kan jeg bare stille den opp til 1.625. Det er fordi biosen er oppgradert. Går det ann å gjøre noe mot det, slik at jeg kan benytte høyere volt, eller er den eneste veien ut voltmodding? Fredrik Lenke til kommentar
dale Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Flash bios'en og legg inn en nyere/eldre bios version med støtte for høyere volt. Lenke til kommentar
00fredrik00 Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2002 Takk skal du ha dale. Så det er fremdeles håp! Er ganske ny når det gjelder flashing og oppgradering av biosen, så jeg lurte påå om noen veit hvor jeg kan laste ned sakene, og hvordan jeg gjør det? Takk for alle svar. Fredrik Lenke til kommentar
totveit Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hva med for eksempel å se her en liten titt. Vet ikke hvilken bios du har, men det kan du se helt i starten i det du starter pcen (står nesten øverst hos meg, men jeg har Asus kort), flashingen og flashprogram og alt du behøver å vite burde du finne på Abit sine sider Lenke til kommentar
00fredrik00 Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2002 skal prøve. Men det er bare en ting jeg lurer på,. Går det ann å innstallere en gamlere bios enn den som er der nå? Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå