ernie_g Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Fant en CPU test på Half-Life2. Les hele her . Noen overaskelser? Noen resultater : Og legger til mer jobb for GPU: Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ikke så overaskende, men det virker som AMD er totalt overlegne på dette spillet, ihvertfall i de "lettere" oppgavene. Takker for review! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Dette visste vi... Men lurer på HVORFOR amd ligger så langt framfor? Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Dette visste vi... Men lurer på HVORFOR amd ligger så langt framfor? Kraftigere? AMD for teh win! Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Dette visste vi... Men lurer på HVORFOR amd ligger så langt framfor? Det er ingen stor overraskelse at Amd vinner i spel, det er dei som har vore best innan spel lenge. Intel er bedre på program som krev mykje... Endret 10. februar 2005 av Zernick Lenke til kommentar
apwr Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Intel er bedre på program som krev mykje... Dette kan vel diskuteres...Hvilke programmer er det du sikter til da? Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Intel er bedre på program som krev mykje... Dette kan vel diskuteres...Hvilke programmer er det du sikter til da? Kan også diskuteres om AMD er best på spill. Kommer helt an på hvilket spill du peker til. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Intel er bedre på program som krev mykje... Dette kan vel diskuteres...Hvilke programmer er det du sikter til da? Kan også diskuteres om AMD er best på spill. Kommer helt an på hvilket spill du peker til. Det kan nok ikke diskuteres! AMD er overlegen i spill, men å si at Intel er bedre i "tunge" programmer blir feil! Endret 10. februar 2005 av apwr Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 I programmer som Cubase SX eller Pro Tools så er intel overlegne AMD! Derfor har de fleste maskiner jeg har arbeidet på til profesjonellt bruk en kraftig pentium. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Intel er bedre på program som krev mykje... Dette kan vel diskuteres...Hvilke programmer er det du sikter til da? Kan også diskuteres om AMD er best på spill. Kommer helt an på hvilket spill du peker til. Det kan nok ikke diskuteres! AMD er overlegen i spill, men å si at Intel er bedre i "tunge" programmer blir feil! Det kan det. Kommer som sagt helt an på hvilket spill det pekes til. Lenke til kommentar
combatkenneth Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 detta var bra, henta hjem den nye prossesoren idag (3800+), vorker ut som den er grei Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Altså.. i 1280x1024 med eyecandy på er forskjellen på en p4 2.8 og en fx55 svimlende 4 FPS... ` Koser meg enda med min p4 2.6 jeg hvem spiller egentlig i 1024x768 uten AA/AF ? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ingen, men det er jo bare for å bevise (noe som alle vet) at amd som oftest er bedre i spill Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Anandtech kom frem til samme resultat. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Intel er kjent for å være best på lyd- og videoredigering og AMD på spill. Hvorfor er på grunn av de arkitekturske (ble det rett kanskje?) forskjellene i brikkene. Det ble vel et veldig kort og lett svar, men jeg vil ikke si noe jeg ikke vet så mye om. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Intel er bedre på program som krev mykje... Dette kan vel diskuteres...Hvilke programmer er det du sikter til da? Det eg meinte var at Intel er best på multimediaapplikasjonane slik som lyd og videoredigering der dei fleste programma har støtte for Hyper-Threading. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå