trolok45 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Har hatt problemer med maskinen i lengre tid, så jeg har bare brukt bærbar. I dag tenkte jeg å rette på dette. Kjøpte nytt HK: ASUS AG8-V, CPU Intel Pentium 4 3.0 GHz , Skjermkort: ASUS EN6600GeForce 256MB PCI-E Express samt HD: Maxtor DiamondMax 10 200GB S-Ata. Monterte alt og startet opp. Alt virket fint helt til jeg skulle legge inn WIN XP. Den starter for å sette opp windows men etter en liten stund kommer det en blå side som sier at det er avbrutt for ikke å skade maskinen??!! Når jeg setter den opp til å boote fra HD stopper den på : Verifying DMI Pool Data........... Hva er det som skjer..!!!!!! ???? Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hva har du gjort av feilsøking og hva har du prøvd? Reset av BIOS, sjekking av kabler, oppsett i BIOS, memtest etc.... Lenke til kommentar
trolok45 Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Takk for svar. Jeg har Satt opp BIOS etter manualen. Jeg har også sjekket kabler. når jeg starter maskinen skal jeg ikke da få opp stasjonsbokstaven.? C:\ Må den nye HD formateres? Jeg ser jo i BIOS at den er funnet. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Lite beskrivende emnetittel = stengt tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg