Lungemannen Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 lperik: Er det deg du har bilde av i avataren? Det ser ut som om du knasker russerdrops...Trente du bare sykt mye og spiste mye, eller brukte du noe i tillegg? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 lperik: Er det deg du har bilde av i avataren? Det er Arnold! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Men uansett, det er så artig å høre på at folk klager på at de ikke kommer seg ned i vekt når det eneste det faktisk trenger å gjøre er å spise mindre. Det der er vel ganske langt fra sannheten egentlig. Så klart vet jeg at man må skifte om kosteholdet blablabla. Men det er ofte viljestyrken det kommer an på. Spiser man mindre forbrenner man mer enn man fører i seg. Noe som igjen fører til redusert vekt. At noen legger på seg lettere enn andre er ingen hindring for å gå ned i vekt. spiser man ikke, vil man kun begynne å forbrenne musklene mye raskere. spis heller riktig og sunt, med lite kalorier, heller mer protein og riktig fett. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 lperik: Er det deg du har bilde av i avataren? Det ser ut som om du knasker russerdrops...Trente du bare sykt mye og spiste mye, eller brukte du noe i tillegg? Er nok ikke meg i avataren nei, og jeg spiste ikke russere. Hva jeg bruker av tilskudd trenger vi ikke ta i denne posten kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå