Gå til innhold

Min syke vekt. Øking/minsking

Vo0do0

Anbefalte innlegg

Kom bare på det nå...

Da jeg for inn i militæret for 2,5 år siden var vekta mi 75 kg. Jeg tok av 12 kg i rekrutten som varte i 4 uker. Altså var jeg 63kg...

Jeg trente en del under oppholdet, og da jeg dimma stod vekta på 85kg. Men så etter et år med relativt lite aktivitet stod vekta på 64kg. Nå, ca 1,5 år, har jeg fått meg opp i litt over 70... (rundt 73kg)

Noen som har hatt lignende vekt-variasjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja... Det tror egentlig jeg også... Jeg må holde meg i aktivitet for at vekten skal holde seg på akseptabelt niva... Jeg blir 22 i år, er 180 høg og da ser jeg det ikke som bra å være under 65 kg. :thumbdown:

Idielt så hadde jeg kjørt meg på noe karbohydrater/proteiner men det strekker ikke studielånet til slik at det lar seg gjennomføre.

Lenke til kommentar
Ja... Det tror egentlig jeg også... Jeg må holde meg i aktivitet for at vekten skal holde seg på akseptabelt niva... Jeg blir 22 i år, er 180 høg og da ser jeg det ikke som bra å være under 65 kg. :thumbdown:

Idielt så hadde jeg kjørt meg på noe karbohydrater/proteiner men det strekker ikke studielånet til slik at det lar seg gjennomføre.

Tror han mente BADEvekta.

Lenke til kommentar
Noen som har hatt lignende vekt-variasjon?

Vel, i august veide jeg 82kg, så gikk jeg opp til 101kg med masse styrketrening og masse spising. (Dette var tidlig i januar) Nå har jeg gått på diett i en mnd med masse cardiotrening osv så nå er jeg nede i 90kg igjen. Spretter en del opp og ned!

Endret av lperik
Lenke til kommentar
Huff... En Mckern diett ville bare gjort meg feit nå. Synes vel egentlig at vekta mi nå er akseptabel. Men kunne tenkt meg ti kilo til. :yes: Men som fattig student er ikke helsestudio det første jeg tar meg råd til.

Vet du hva? Eneste du trenger å gjøre for å gå ned i vekt er å ikke spise. Nemlig.

Lenke til kommentar
Huff... En Mckern diett ville bare gjort meg feit nå. Synes vel egentlig at vekta mi nå er akseptabel. Men kunne tenkt meg ti kilo til.  :yes: Men som fattig student er ikke helsestudio det første jeg tar meg råd til.

Vet du hva? Eneste du trenger å gjøre for å gå ned i vekt er å ikke spise. Nemlig.

stoopid?

Lenke til kommentar
Huff... En Mckern diett ville bare gjort meg feit nå. Synes vel egentlig at vekta mi nå er akseptabel. Men kunne tenkt meg ti kilo til.  :yes: Men som fattig student er ikke helsestudio det første jeg tar meg råd til.

stoopid?

Skulle han egentlig opp eller ned ? :dontgetit:

Men uansett, det er så artig å høre på at folk klager på at de ikke kommer seg ned i vekt når det eneste det faktisk trenger å gjøre er å spise mindre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Men uansett, det er så artig å høre på at folk klager på at de ikke kommer seg ned i vekt når det eneste det faktisk trenger å gjøre er å spise mindre.

Det der er vel ganske langt fra sannheten egentlig.

Lenke til kommentar

Ja jeg driver å venter på reply fra han nå.

Lenke til kommentar

Jeg vil opp i vekt jeg.... Hvorfor i helvete skulle jeg ville gå ned fra 73kg? ;) Synes selv dette er i minste laget for en på min alder og min høyde.

Ned i vekt er ikke noe problem for meg... Det er heller å komme meg opp i vekt uten å legge på meg for mye fett. Jeg spiser ganske lite egentlig... Kanskje 1-2 ganger om dagen. Ja jeg vet det er feil, men matlysten min er gått til helvete.

Lenke til kommentar

Det at vekten din sank for deretter å øke i millitærtjenesten er ikke uvanlig. Var slik hos hele troppen jeg var i hvertfall.. Gikk ned 5-6kg i rekrutten, for så å blir smellfeit (opp 10-15kg) resten av året. Jeg gikk også ned på normalt nivå (75kg) etter millitæret.

Lenke til kommentar

Så klart vet jeg at man må skifte om kosteholdet blablabla. Men det er ofte viljestyrken det kommer an på. Spiser man mindre forbrenner man mer enn man fører i seg. Noe som igjen fører til redusert vekt. At noen legger på seg lettere enn andre er ingen hindring for å gå ned i vekt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Så klart vet jeg at man må skifte om kosteholdet blablabla. Men det er ofte viljestyrken det kommer an på. Spiser man mindre forbrenner man mer enn man fører i seg. Noe som igjen fører til redusert vekt. At noen legger på seg lettere enn andre er ingen hindring for å gå ned i vekt.

Spiser man riktig, forbrenner man enda mer igjen. Sulteslanking funker ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...