Gå til innhold

Kanskje ikke billigst, men...

Anbefalte innlegg

...utrolig bra!

Ser at Microplex får mye velfortjent skryt her og jeg har selv de beste erfaringer med dem, men jeg har hørt lite om Tech?

Vi kjøpte 6 'hjemme' pc'er derfra for snart 3 år siden, og fikk for det første skikkelig hjelp i utgangspunktet, med egen konsulent som kom på besøk og full pakke.

En av maskinene hadde fått et grafikk-kort som ikke ikke funket 100%, det ble byttet på dagen!

Selv fikk jeg problemer med en HD etter ca. 2 år og skrev en mail til support. Etter et par e-poster ble vi enige om at det var en diskfeil og at jeg måtte sende inn/levere tilbake den defekte. Siden jeg jobber i Oslo reiste jeg bort og leverte HD'n en Fredag formiddag og hadde belaget meg på en helg uten maskin... Men ikke det nei, etter ca. 1 time dukker en sjåfør opp på jobben med en splitter ny HD... :smile:

Suverent Tech!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Quote:

Rafael skrev (2002-06-21 19:10):

Kjøpte den første pcen min på Tech. Utrolig bra butikk, ikke noe å klage på utenom prisene. De er svært høye i forhold til andre butikker.

Kan nok si meg enig i det... Er jo også litt vanskelig å forutsi hva man kommer til å trenge av service etter at varene er kjøpt... :smile:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Fant igjen denne tråden i det nye forumet på HW... Vi har nå kjøpt et par nye maskiner fra Tech, og tro meg, servicen er fremdeles upåklagelig.... Dessuten har også prisene blitt billigere....

Dette er fremdeles en webshop jeg anbefaler på det sterkeste! De har slått seg sammen med Officeshop nå...

Takker både selger og tekniker for en god gjennomtenkt maskin...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...