Zepticon Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hei.. Vurderer å montere nytt luftfilter og effektannlegg i en Mazda 626 1,8i 16V sedan fra 1994... Men jeg har lite peil på sånnt og kunne trengt litt råd.... Effektannlegget jeg tenkte på var et ferdig fra Simons til 3000kr... Funker dette? ER LYDEN BRA??? lyden er viktigst Og luftfilter... Dette har jeg absolutt null peiling på... Hvor får man kjøpt til mazda? er det vanskelig å montore? og pris? Noen som kan hjelpe....??? Lenke til kommentar
anbhovl Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hei..Vurderer å montere nytt luftfilter og effektannlegg i en Mazda 626 1,8i 16V sedan fra 1994... Men jeg har lite peil på sånnt og kunne trengt litt råd.... Effektannlegget jeg tenkte på var et ferdig fra Simons til 3000kr... Funker dette? ER LYDEN BRA??? lyden er viktigst Og luftfilter... Dette har jeg absolutt null peiling på... Hvor får man kjøpt til mazda? er det vanskelig å montore? og pris? Noen som kan hjelpe....??? Lyden i effektanleggene til Simons liker i allefall jeg, fin og grom lyd. (kommer ann på hvor mange potter du skal ha) Nå vet ikke jeg om du skal ha et sports luftfilter, men jeg vil anbefale kn filter, for eks. king dragon pleier å ligge rundt 500 til 800 kr. Hvis du kjøper et kn filter og du trør te bortover eller gjer gass får du også en veldig fin grom lyd. Du kan gå inn på denne siden for å finne king dragon filtrene: http://www.astperformance.com/universal/filters.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå