ronnyaa Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Les mer her : http://www.trustedreviews.com/article.aspx?art=1014 Denne var spesielt morsom : ....it decided to blow up with a loud bang, resulting in loads of smoke and a strong smell of burnt components.... Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ser ut til at Hiper er en ny Q-tec`ish psuprodusent på markede, ante meg siden den var populær en stund i england før at folk oppdaget kvaliteten, erm. mangel på kvaliteten å på psuene fra denne produsenten... Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 hvorfor kunne ikke brødhauene også tatt med en qtec psu! så kunne vi lagt debatten død en gang for alle! (NEI, dette er ikke ett forsøk på å starte en qtec diskusjon) men jeg gir meg ikke! qtec er bra nok fram til det motsatte er bevist! noe det ikke har blitt enda!!! musa Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Pcworld har jo skrevet noe om qtec da... [link] Vår anbefaling er i basis å holde seg unna strømforsyninger fra Q-Tec. Den generelle kvaliteten her virker å være lav og effekten lavere enn hva man kan forvente i praksis. Endret 10. februar 2005 av suprsid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå