Kenny000 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 jeg skal bli sjef! Jeg skal bli noe innenfor markedsføring og ledelse, gjerne noe internasjonalt. Reise litt rundt i verden og arbeide. Vurderer om dagen å ta mastergrad i markedsføring Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Har lyst å bli pilot jeg. Helst hellikopterpilot, men tror ikke karakterene mine er helt enige. Men det er da mange andre interesante jobber der ute. Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Går GK elektro nå. Skal gå VK1 automasjon, VK2 automasjon, lærlingetiden, 1års forkurs, 3 års folkehøgskole forå bli ingeniør. Med dette opplgett får jeg fagbrev som automatiker, og ingeniørutdanning... Det er også snakk om at automatikere skal få gruppe L (sterkstrøm sertifikat)... Det kan bli en smule vanskelig å kalle seg ingeniør etter 3 år på folkehøgskole Fikk et sånnt brev fra rådgiveren på skolen. Der var det 3 års folkehøgskole. Da var du visstnok ingeniør..... Må seff ta forkurs først.... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Tenker det var snakk om høyskole, ikke folkehøyskole... Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Har evner i språk, så det blir nok translatør(oversetter) på meg. Har mest lyst til å bli filmoversetter, siden da får jeg en kjekk jobb. Lenke til kommentar
andrejv Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 marinejeger! NO PAIN NO GAIN........ Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 jeg skal bli siv.ing. i noe innen elektro. skal begynne på elektro til høsten. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Ville bli Balletdanser men valgte dramautdypning. Lenke til kommentar
sirIdar Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Satser mot Siviløkonom tittelen. Begynner på 3 år med øk.ad. til høsten (pga. jeg ikke har matte til å gå rett på siv.øk.) Målet er å bli SJEF! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Går for tiden på allmennfag med spansk, engelsk, reiseliv og samfunnsfag. Når jeg var mindre ville jeg blir sirkusartist, men har lagt det bak meg og tenker på å gå videre på industridesign. Lenke til kommentar
fompa Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 jeg vil leve av og spille paintball, noe som er umulig i norge! eller leve av base eller fallskjermhopping, det må verre livet! men helt revolver, je veit ikke hva jeg skal bli eller hva jeg vil! står på venting til VK1 IKT, eller så kommer jeg på reservedels til kjøretøy Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Voksen. Menneh.. har tenkt p noe innen grafisk design elns. Endret 25. juli 2006 av Acolyt3 Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 I stor fare for å åpne en ny tråd der det allerede finnes 13k andre, spør jeg dere hva jobber dere med/ hva har dere tenkt på? Går selv på videregående, og skal nå velge linje for vk1, og det står mellom allmen vk1 og vk1 IKT. Noen som har gått noen av disse linjene og kan gi plusser/minuser på noen av disse? Takker for all hjelp som måtte komme, og evt "know it all- flamere" kan gå og ta seg eit stev" 3657576[/snapback] Skal bli ambulansearbeider, så paramedisiner. Forresten, det finnes en veldig lignende tråd, med poll: Hvilken utdanning har du/holder du på med? Lenke til kommentar
E.T Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jobber meg opp mot elektroingeniør, håper på noe offshore Er det behov for elektroingeniører offshore forresten? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Husker ikke hva jeg skrev sist, men jeg går (fortsatt) for billakkerer. Og etter at jeg er ferdig med utdannelsen i Norge så reiser jeg et par år til USA og lærer meg motivlakkering og andre ting jeg synes kan virke spennende. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg blir vel noe. Mest sannsynlig aldri noe som gir meg masse penger. Eller berømthet. Men noe må det være der ute for meg. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Vel, penger er vel ikke så viktig. Aner ikke om jeg tjener så mye bra på billakkering, men jeg gjør det fordi jeg vil ha følelsen av at jeg har gjort noe jeg liker. For eksempel se en bil som jeg har lakkert, og forhåpentligvis se folk glane litt på bilen på grunn av lakken. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Vel, penger er vel ikke så viktig. Aner ikke om jeg tjener så mye bra på billakkering, men jeg gjør det fordi jeg vil ha følelsen av at jeg har gjort noe jeg liker. For eksempel se en bil som jeg har lakkert, og forhåpentligvis se folk glane litt på bilen på grunn av lakken. 6551836[/snapback] Ooh, sånn motivlakkering på biler/MC er kuult Prøv å joine han lakkerern i OCC, hehe Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 - Skal se ut som Bill Pearl i en alder av 55 - Ha veid 110kg rippet. - God inntekt - Jobb vet jeg ikke, noe innen elektro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå