Dragon Hunter Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Skal bli branninspektør, og deretter førtidspensjonere meg som 30-åring. Drømmeyrket er å bli fribryter. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Det stemmer. Skikkelig teater-opplegg!"..and so I ask you, the jury, to decide: how will you sleep tonight knowing that at any minute someone might eat an umbrella from Umbrellas Inc and die? I beg you, for the sake of logic and morals, to find the defendent guilty" * :!: * Sånne advokater må jo tjene rått. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Det stemmer. Skikkelig teater-opplegg!"..and so I ask you, the jury, to decide: how will you sleep tonight knowing that at any minute someone might eat an umbrella from Umbrellas Inc and die? I beg you, for the sake of logic and morals, to find the defendent guilty" * :!: * Sånne advokater må jo tjene rått. Og nettopp derfor skal jeg bli en sånn advokat. Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 hehehe... sleipe jævel... Jeg håper på journalistikk og/eller foto. Spilljournalistikk har alltid vært en drøm, og det ser ut til at jeg kanskje har fått en liten tå innenfor om dagen? hvem vet. Det er iallefall en jobb jeg skulle kunne trives med Lenke til kommentar
nord Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 slask... neiehh..blir forhåpentligvis elektriker her. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 GK Media og Komunikasjon VK1 IKT-Driftsfag Bedrift i to år Fagbrev - IKT-driftsoperatør Lenke til kommentar
CtM Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg vil bli glassblåser jeg Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Isj.. jeg vet ikke hva jeg skal bli jeg! Må søke på VG skole i morra eller no.. Tenker jeg går almenn og ser hva jeg får lyst til.. Noen forslag? Som alle andre på HW.no driver jeg seff en del med data. jeg suuuger i norsk, samf og krel, men matte, naturfag og gym er saker det! Bare si noe, for jeg må nesten bestemme meg snart... Endret 14. februar 2005 av Sloth_lien Lenke til kommentar
MuD Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Skal gå VK.1 Tømrer neste år og så skal eg ta allmen påbygging, og etter der skal eg prøve og søke meg innpå Ingeniør-Høgskolen Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Det blir vel noe innen data/IT. blir vel 3 år med medier og kommunikasjon. eller kanskje et år med IKT-driftsfag.... vi for se. Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Går GK elektro nå. Skal gå VK1 automasjon, VK2 automasjon, lærlingetiden, 1års forkurs, 3 års folkehøgskole forå bli ingeniør. Med dette opplgett får jeg fagbrev som automatiker, og ingeniørutdanning... Det er også snakk om at automatikere skal få gruppe L (sterkstrøm sertifikat)... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Går GK elektro nå. Skal gå VK1 automasjon, VK2 automasjon, lærlingetiden, 1års forkurs, 3 års folkehøgskole forå bli ingeniør. Med dette opplgett får jeg fagbrev som automatiker, og ingeniørutdanning... Det er også snakk om at automatikere skal få gruppe L (sterkstrøm sertifikat)... Det kan bli en smule vanskelig å kalle seg ingeniør etter 3 år på folkehøgskole Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 tror han mente bare høyskole... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Skal bli svakstrøms elektriker... Da kan jeg jobbe med pc. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 er det ikke veldig vanskelig å få jobb hvis man velger IKT driftsfag andre året? utelukker det ikke helt for min del, men jeg tror jeg vil fullføre mk slik at jeg får studiekompetanse... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Vanskelig å få jobb på IKT ja. kun 16 plasser her i Telemark Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 * Siviløkonom - Aksjemegler - Jobbe i ledelsen i en eller annen bedrift Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Patruljebil purk eller Dataetterforsker, Det siste hadde vært døds fett da. Bokstavelig talt! Har veldig lyst å bli noe inne politiet da. Konge jobb! Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Ønsket mitt: Å bli ein skikkelig neger, med ein skikkelig afro Det eg kommer til å bli: Ein person med ikkje så god lønn Endret 15. februar 2005 av rob|n Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 tegner.. rett og slett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå