Equerm Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Skal blir programmerer eller noe slikt, begynner på IKT etter sommeren om jeg kommer inn da Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 IKT er chill ass Begynte som lærling i IKT i høst.. koselig arbeidsmiljø Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Håper på å bli noe innen IT til slutt. Tenkte på å søke NITH... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 OT; er det så lurt å velge realfagsfrie IT-utdanninger når det (etter hva jeg har hørt) er svært vanskelig å få jobb da? Tror jeg blir ingeniør av et eller annet slag. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg vet ærlig talt ikke. Dataingeniør på HiB er selvsagt et av alternativene. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Filosof. Egentlig genialt. Kunstnerlønn. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Filosof. Egentlig genialt. Kunstnerlønn. "Jess! Min årlige hundrelapp" Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) "Jess! Min årlige hundrelapp" "Jess, mine årlige ett-tusen-etthundreogfemti hundrelapper" 115000 kroner altså. Edit: Eller, det var visst i 2001. Endret 11. februar 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Fortsatt drittlønn. Dessuten er det en del ufordelaktige beskatninger på stipendiatet/lønnen hvis du har noe igjen av det ved årets slutt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Filosof. Filosof (m1) fra greske philosophos å være arbeidsledig ----------------- Jeg skal bli kjendispsykolog. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg skal bli astronaut, brannmann, cowboy eller actionhelt Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Fortsatt drittlønn. Dessuten er det en del ufordelaktige beskatninger på stipendiatet/lønnen hvis du har noe igjen av det ved årets slutt. Allikevel lønn. For å filosofere. Åltså ikke gjøre noe. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Fortsatt drittlønn. Dessuten er det en del ufordelaktige beskatninger på stipendiatet/lønnen hvis du har noe igjen av det ved årets slutt. Allikevel lønn. For å filosofere. Åltså ikke gjøre noe. Nja, du må fraktisk vise til resultater for å få fortsatt stipend Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jaja, får surre sammen noen dikt eller noe, da. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 [særdeles OT] Siden vi er inne på latin eller gresk eller hva det nå er. Filosofer er ikke idioter: Filosof = Sokrates, svært politisk engasjert. Idiot = av "idiotes", Sokrates sitt ord. (Noen mener det kommer av det i alle fall) Betyr "Han som ikke er interessert i politikk". (Tenk på det neste gang du kaller noen en idiot ) Ergo, en filosof kan ikke være en idiot. [/særdeles OT] Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 At Sokrates, som var filosof, var politisk interessert betyr ikke at alle filosofer vil være det. -------------- Jeg har tenkt på å bli advokat i statene, sånn bråkete TV-advokat. "I OBJECT!" og alt det der. Lenke til kommentar
RAM Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg går allmenn og ønsker meg en kontor- jobb. Jeg liker teori veldig godt, men liker ikke å gjøre praktiske ting. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 At Sokrates, som var filosof, var politisk interessert betyr ikke at alle filosofer vil være det. -------------- Jeg har tenkt på å bli advokat i statene, sånn bråkete TV-advokat. "I OBJECT!" og alt det der. Prøvde å redigere inn noe sånt, men får bare en bøgg i fleisen når jeg trykker "lagre redigert innlegg" Så du skal bli sånn "We are suing the umbrella producer because the umbrella did not have a "do not eat" label."-advokat? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Det stemmer. Skikkelig teater-opplegg! "..and so I ask you, the jury, to decide: how will you sleep tonight knowing that at any minute someone might eat an umbrella from Umbrellas Inc and die? I beg you, for the sake of logic and morals, to find the defendent guilty" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå