minialeks Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg har ihvertfall tenkt å bli Siviligeniør.. ellers er det mange ting jeg kunne tenke meg å bli.. men kravet er å kunne få kjøpe Porsche Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Hmm, inntil videre er målet å bli jurist, men jeg har på ingen måte bestemt meg for noe som helst. Men før jeg begynner å studere vurderer jeg å enten ta et år på folkehøgskole for å lære lydteknikk, eller så kanskje jeg tar et toårig bachelor-studium i musikkteknologi før jeg begynner på jusstudiet Endret 10. februar 2005 av Lungemannen Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg vil bli pilot innenfor sivil luftfart...tenkte jeg skulle ta utdanningen på flermotorflyger i forsvaret, og når jeg er ferdig i militæret har jeg full utdannelse og kan søke jobb i et flyselskap. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg skal på elektro.... Men burde ikke denne ligge under jobb/utdanning? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Lege eller Programmerer eller web-designer eller advokat eller data-ingenør Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Skal gå IKT eller en eller anna vidergående skole der jeg må gå tre år. Deretter skal jeg inn i hæren som kommandojeger så skal jeg kanskje bli specialjeger etterpå. og 12 år etter jeg har blitt kommandojeger skal jeg ta videre utdanning. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har kjempelyst til å bli pilot i luftforsvaret, men tror jeg kommer til å stryke på synet. Vet dog ikke, men jeg tror det. Min andre drøm er å jobbe med et eller annet innen IT. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Går GK Elektro og tenkte på å bli Elektriker. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Endret 10. februar 2005 av ludvig Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hvis ikke advokat? Trygdesnylter Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 NASA hadde vært artig. quit deamin boyeh Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hm, tenkte jeg skulle gå allmenn jeg! Også skal jeg søke meg inn på Oslo Politihøgskole, og om jeg ikke vil bli det alikevell vil jeg bli en samfunnsviter Men om alt går på tverka sæker jeg meg bare inn på befalsskolen. Og går det skeis igjen blir jeg trygdesnylter, og maler båter for svarte penger Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg skal bli supermann!! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 film skaper, webdesigner, data nerd, IKT driftsmenneske, musiker, solo gittarist... har en del ting jeg kunne tenke meg å jobbe med... Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg vil bli pilot for sivilt luftfart, drømmen er å fly en trippel7'er Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Holder på med GK elektro ligger ganske dårlig ann men jeg skal se om jeg kommer inn på VK1 elektro også elektriker lærling , mens jeg jobber på bensin stasjon Lenke til kommentar
Vintar Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg vil bli smed, men tviler på jeg kan leve av det nå lengre. Alternativ er politi så går sikkert politiskolen når jeg er ferdig med VG. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 blir nok tømrer her tror jeg, skal nok vertfall byne på byggfag etter sommeren, eller så måtte det nok blitt mekken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå