Bala Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Skal bli HW-redaktør Ærlig talt så vet jeg ikke hva jeg skal bli Lenke til kommentar
Ordinær Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Flyver eller filmressigør. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Er ferdig med GK Elektro og VK1 IKT og er nå lærling i IKT-Driftsfag og trives med det.. Når jeg blir eldre skal jeg bli rik og bade naken i penger.. Hvordan skal jeg bli rik, lurer du kanskje på.. vel slik: Jeg er vokalist i ett band som allerede er litt populært i underground området i norge og skal begynne å spille bass og bli med i et annet band som er sinnsykt bra.. Hvis alt det skjærer seg skal jeg vinne i lotto.. bli rik, koste hva det koste vil Lenke til kommentar
bernini Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Planen er å søke meg inn på arkitektstudiet ved NTNU hvis karakterene tar et hopp oppover dette siste halvåret. Ellers blir det NHH eller et år med heftig poengsanking etter militæret. Endret 10. februar 2005 av gordito Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) slettet Endret 7. desember 2011 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 har lyst til å bli Spill Desginer!! Håh, det kunne jeg tenkt meg også! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 PhD. i filmvitenskap. Dr. Karsten... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Masse jeg er veldig interessert i, men det jeg liker best er aa lage mat. Har derfor veldig lyst til aa bli kokk. Lenke til kommentar
NorwegianZealot Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 hadde tenkt på KystjegerKommandoen. Etter det tar jeg en Master innen strategisk ledelse i perioden med "utdannelse støtte" Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ingen ting ! Nei jeg har igrunn ikke peiling enda dessverre. Holder på med gk hotel og næring nå, liker ikke mat fag så blir vell ikke noe videre ut av det. Ska søke vk1 ikt neste år, deretter ta almenn påbyggning tror jeg. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Voksen, uten for mange usansynlige drømmer. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Drømmen er spilldesigner. Jeg trur arkitekt er noe for meg, men jeg veit ikke om jeg har bra nok karakterer til det (Uten at jeg har sjekket noen krav). Annet en det så veit jeg rett og slett ikke. Regner med at jeg kanskje studerer IT eller fysikk videre. Jeg går forresten VK2. Neste år blir det militæret eller et friår. Kommer ann på om de vil ha meg. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg skal bli MarineJeger... No guts no glory! Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 "Skal bli" musiker... Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Jeg skal gå Elektro på VGS til høsten. Men jeg vil bli noe innen data. Endret 10. februar 2005 av BaX Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Tenker på å studere på NTNU i 5 år og få mastergrad innen kjemi eller fysikk. Etter det har jeg da veldig store jobbmuligheter. NASA hadde vært artig. Lenke til kommentar
Vain Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Går VKII allmenn nå. Det er faktisk ganske gøy. Hadde ikke lyst på allmenn etter ungdomsskolen, hadde ganske høyt snitt, men hadde lyst på noe praktisk. Heldigvis ble jeg overtalt til å velge allmenn. Nå har jeg tenkt til å søke på et eller annet master-studie på NTNU. EDIT: Master, ikke siv.ing... Endret 10. februar 2005 av 86Fredrik Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Tror jeg kommer til å gå medier og kommunikasjon hvis jeg kommer inn på det på vidregående.. Aner ikke hva som skjer vidre. Orker egentlig ikke allmenn, men går det hvis jeg ikke kommer inn på M&K.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå