Dr. Panda Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 I stor fare for å åpne en ny tråd der det allerede finnes 13k andre, spør jeg dere hva jobber dere med/ hva har dere tenkt på? Går selv på videregående, og skal nå velge linje for vk1, og det står mellom allmen vk1 og vk1 IKT. Noen som har gått noen av disse linjene og kan gi plusser/minuser på noen av disse? Takker for all hjelp som måtte komme, og evt "know it all- flamere" kan gå og ta seg eit stev" Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Går vk1 allmenn, og det er egentlig feiende flott det. Litt mye å gjøre i år (kommer an på hva du velger naturligvis), men jeg kunne ikke tenke meg å gå på noen annen linje. Blir uansett kung neste år med færre timer og russetid. Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Går vk1 allmenn, og det er egentlig feiende flott det. Litt mye å gjøre i år (kommer an på hva du velger naturligvis), men jeg kunne ikke tenke meg å gå på noen annen linje. Blir uansett kung neste år med færre timer og russetid. Ok.. russetiden er vel det som lokker mest med å bli på allmen.. det og sjangsen til å få en høyere utdanning. Har nemlig tenkt på NITH og da må man ha studiekompetanse. Er det forresten noen som har gått der og aner hvordan det er? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Almenfaglig linje er og blir best. (For dem det passer for naturligvis, folk er forskjellige) Etter vk2 vet jeg ikke helt hva jeg vil drive med. Er så mye jeg vil bli og gjøre ! Lenke til kommentar
notorled Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Tenker på en Nettverks og Systemadministrator utdannelse, med cisco sertifisering. Så får jeg vel bli Nettverks og Systemadmin eller noe lignende. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg holder på med fagbrevet som elektriker. Når jeg er ferdig, får jeg se hva jeg gjør. Videre utdanning innen elektriker-yrket virker spennende. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Etter mitt siste år på Salg og Service skal jeg ha fagrev i enten resepsjon eller vekterfaget, som jeg videre kan ta interne kurs for videreutdanning senere. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Studerer på dataingeniør linja på HIB. Så det blir noe innen IT. Sikkerhetskonsulent hadde vøri konge... Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg skal begynne på Byggfag nå etter sommerferien og skal bli tømrer Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Vaskehjelp på tøyen t-banestasjon neida, noe i den tekniske veien. Ingeniør eller liknende. Noe med IT er heller ikke ute av siktet. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Glad. Er det for mye å be om? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) 3d-artist eller bare fortsette i konsulentbransjen. Fant ut jobb var mye mer morsomt enn skole, så når jeg fikk konsulentjobb isteden for butikkjobb (fikk faktisk den første jobben jeg spurte etter - sendte ikke engang en søknad, men møtte på it-avd i bydelen og spurte han ) syntes jeg det var greit nok isteden for å fortsette på skole. Har gått på NITH, og kan vel bare si det er helt greit. Sure forelesere (eller et par av dem var) men ellers ok. Endret 9. februar 2005 av allyse Lenke til kommentar
Lonely Wolf Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 har lyst til å bli Spill Desginer!! Det og å jobbe med hunder er min store drøm! Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Utdanning i forsvaret. 3.5 års utdanning til inginør i telematikk. 3 års plikttjeneste med 280000 kr i året. 2 års utdanning til siv.ing datateknikk på ntnu, eventuelt betalt av forsvaret. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Skal begynne på et profesjonsstudium i IKT ved UiB... er et 5 års studie som gir en mastergrad. Skal vel ta ett år i utlandet. Skal ihvertfall prøve det ut i ettårs tid for å se om jeg liker det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 +Fagbrev som energimontør +fagbrev om elektriker +Muligens ta noen kurs innen automasjon +Offshore kurs +Plattform i omtrent 5-20 år ---------------------------------- = Leve livet i thailand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå