Gå til innhold

Den store hva-skal-du-bli tråden

Dr. Panda

Anbefalte innlegg

I stor fare for å åpne en ny tråd der det allerede finnes 13k andre, spør jeg dere hva jobber dere med/ hva har dere tenkt på?

Går selv på videregående, og skal nå velge linje for vk1, og det står mellom allmen vk1 og vk1 IKT. Noen som har gått noen av disse linjene og kan gi plusser/minuser på noen av disse? Takker for all hjelp som måtte komme, og evt "know it all- flamere" kan gå og ta seg eit stev" :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går vk1 allmenn, og det er egentlig feiende flott det. Litt mye å gjøre i år (kommer an på hva du velger naturligvis), men jeg kunne ikke tenke meg å gå på noen annen linje. Blir uansett kung neste år med færre timer og russetid. :fun:

Lenke til kommentar
Går vk1 allmenn, og det er egentlig feiende flott det. Litt mye å gjøre i år (kommer an på hva du velger naturligvis), men jeg kunne ikke tenke meg å gå på noen annen linje. Blir uansett kung neste år med færre timer og russetid. :fun:

Ok.. russetiden er vel det som lokker mest med å bli på allmen.. det og sjangsen til å få en høyere utdanning. Har nemlig tenkt på NITH og da må man ha studiekompetanse. Er det forresten noen som har gått der og aner hvordan det er? :hmm:

Lenke til kommentar

3d-artist eller bare fortsette i konsulentbransjen. Fant ut jobb var mye mer morsomt enn skole, så når jeg fikk konsulentjobb isteden for butikkjobb :p (fikk faktisk den første jobben jeg spurte etter - sendte ikke engang en søknad, men møtte på it-avd i bydelen og spurte han :p) syntes jeg det var greit nok isteden for å fortsette på skole.

Har gått på NITH, og kan vel bare si det er helt greit. Sure forelesere (eller et par av dem var) men ellers ok.

Endret av allyse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...