Gå til innhold

GPS til Laptop?


Anbefalte innlegg

Er i England, og kunne tenkt meg å hatt en GPS til Microsoft AutoRoute. Gjerne PCMCIA eller USB tilkobling, men også til en billig penge. Trenger den bare til å finne fram i storbyer og slikt, ikke på fjellet og langt til skogs.

 

Noen som har forslag til hva jeg bør velge? Bilnavigasjon hadde vært midt i blinken også. Gjerne med en liten søk GPS sak.....

 

Anders

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fristende må jeg si :) Hvor bra funker noe slikt. Må jeg ha klart sikt opp mot himmelen? Ikke i vinduet på en buss f.eks?

 

Ser de har biladapter til den usb saken. Trenger vel ikke egen strømsak den? Da er jo noe av poenget borte her...

 

Frister veldig med en slik sak:)

Endret av and_mit
Lenke til kommentar

Svarte da. Da har jeg 500 mindre å bruke her borte i England... :)

 

Men har nå Autoroute 2004. Dårlige kart til Norge der ser jeg, går det an å kjøpe extra kort eller noe slikt? Ikke mye vits om ikke. Evt andre program en kan kjøpe som dekker store deler av Norge, det er jo tross alt der jeg stort sett ferdes.

 

willysch: trenger ikke slik adapter for strøm i bil vel? Funker med strøm fra laptopen?

Endret av and_mit
Lenke til kommentar
Svarte da. Da har jeg 500 mindre å bruke her borte i England... :)

 

Men har nå Autoroute 2004. Dårlige kart til Norge der ser jeg, går det an å kjøpe extra kort eller noe slikt? Ikke mye vits om ikke. Evt andre program en kan kjøpe som dekker store deler av Norge, det er jo tross alt der jeg stort sett ferdes.

 

willysch: trenger ikke slik adapter for strøm i bil vel? Funker med strøm fra laptopen?

Som du ser er jeg ikke her så ofte. Du trenger ikke ekstern strøm. Men en Inverter (12v til 220v) kan være en ide siden laptopen din muligens slipper opp for strøm etter noen timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...