finfyr Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Er i England, og kunne tenkt meg å hatt en GPS til Microsoft AutoRoute. Gjerne PCMCIA eller USB tilkobling, men også til en billig penge. Trenger den bare til å finne fram i storbyer og slikt, ikke på fjellet og langt til skogs. Noen som har forslag til hva jeg bør velge? Bilnavigasjon hadde vært midt i blinken også. Gjerne med en liten søk GPS sak..... Anders Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Her er en GPS IdeData Også må du ha en PCMCIA adapter Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Hva med denne. Er i England, og trenger noe jeg kan kjøpe her borte.... £ 47 er jo ikke allverden... Noen som har erfaringer? Eller denne, som ligner mer på den som EinarB anbefalte.... Tips mottas med takk Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Skal du ha den til laptop i bilen bør du gå for den med USB kabel så du får lagt mottakeren i vinduet. Hvis du ikke har kabriolet da. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Fristende må jeg si Hvor bra funker noe slikt. Må jeg ha klart sikt opp mot himmelen? Ikke i vinduet på en buss f.eks? Ser de har biladapter til den usb saken. Trenger vel ikke egen strømsak den? Da er jo noe av poenget borte her... Frister veldig med en slik sak:) Endret 10. februar 2005 av and_mit Lenke til kommentar
willysch Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Gå for USB versonen. Den er vantett og har magnet under slik at du bare setter den på biltaket. Jeg har denne selv og den fungerer perfekt mot MS Autoroute 2005. WS Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Svarte da. Da har jeg 500 mindre å bruke her borte i England... Men har nå Autoroute 2004. Dårlige kart til Norge der ser jeg, går det an å kjøpe extra kort eller noe slikt? Ikke mye vits om ikke. Evt andre program en kan kjøpe som dekker store deler av Norge, det er jo tross alt der jeg stort sett ferdes. willysch: trenger ikke slik adapter for strøm i bil vel? Funker med strøm fra laptopen? Endret 10. februar 2005 av and_mit Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Ingen som vet om noen andre kartsystemer som kan brukes i Norge? Fint om noen har erfaringer med slike saker... Takk! Lenke til kommentar
willysch Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Svarte da. Da har jeg 500 mindre å bruke her borte i England... Men har nå Autoroute 2004. Dårlige kart til Norge der ser jeg, går det an å kjøpe extra kort eller noe slikt? Ikke mye vits om ikke. Evt andre program en kan kjøpe som dekker store deler av Norge, det er jo tross alt der jeg stort sett ferdes. willysch: trenger ikke slik adapter for strøm i bil vel? Funker med strøm fra laptopen? Som du ser er jeg ikke her så ofte. Du trenger ikke ekstern strøm. Men en Inverter (12v til 220v) kan være en ide siden laptopen din muligens slipper opp for strøm etter noen timer. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Mer og mer fristende, men har enda ikke bestilt.... Trenger tips om program/kart som funker bra i Kongeriket Norge. Ingen som vet om noe bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå