silensio Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hei. Jeg fant ikke noen poster som var i nærheten av det jeg lurte på. Så derfor poster jeg dette. Jeg har 2 stk pc`er som jeg skal linke sammens med en internett-linje. Derfor lurte jeg på om noen har noe formening om hva slags router som er bra og ikke. IKKE trådløst. Prisen bør ikke være alt for høy. Håper på raskt svar. Silensio Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Da må du si hvilken internett-linje du har først.. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Hva slags linje har du inn i huset da? ADSL? Edit: pokker, 3 sekunder for sen Endret 9. februar 2005 av Tacritan Lenke til kommentar
silensio Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 ahh.sorry. Jeg har Adsl 1024/256 Tele2. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118382&cks=PRL Burde duge... Lenke til kommentar
silensio Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Takker,men hva med denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306040&cks=PRL ??? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Enda bedre, men trodde du skulle ha det billigst mulig. Lenke til kommentar
silensio Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 joa,egentli. Men jo kan legge i 250 kr extra for en litt bedre. Men takk for hjelpen. Da bli det til at jeg betiller den. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hvis det var jeg som skulle ha router ville jeg uten å blunke valgt 3Com routern du henviser til... Er utrolig mange her på forumet som har samme type router, og de aller aller fleste (hvis ikke alle?) er meget fornøyd ! Har sammme routern selv, og den er dønn stabil. Web grensesnittet er nydelig å bruke, har alle de funksjonene du har bruke for, og gir deg den farten du har betalt for Sunsway routern eller hva den het er sikkert grei den også, men er ikke store hoppet over til 3Com'n,- og den er et trygt kjøp.... Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 joa,egentli. Men jo kan legge i 250 kr extra for en litt bedre. Men takk for hjelpen. Da bli det til at jeg betiller den. Hvis du er i tvil så gå alltid for 3com. Koster litt ekstra, men det er absolutt verdt de ekstra pengene. Lenke til kommentar
silensio Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Skal huske det til neste gang. Takker en gang til for hjelpen. Blir klok av dette forumet gitt.. Lenke til kommentar
silensio Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Skal huske det til neste gang. Takker en gang til for hjelpen. Blir klok av dette forumet gitt.. Lenke til kommentar
silensio Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 oops.dobble post.sorry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå