Gå til innhold

Problemer med tilkoblingen på MSN.

Aalton

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har hatt litt diverse problemer med MSN i det siste, som alle vet var MSN nede i går så det er forståelig at jeg ikke fikk den til og funke da, men i dag har jeg hat problemer, Windows er blant annet tregt, men dette skyldes ikke Adaware eller Spyware, har sjekket med Adaware SE og Microsoft Spyware BETA 1.

Når jeg prøver og logge meg på får jeg beskjedd om at det er noe galt med Internett tilkoblingen min, eller problemer med tjenesten, kan ikke være problemer med tjenesten fordi jeg har brukt Web i hele dag.

det er ikke linja mi (ISDN) heller, funker helt fint, det rare var faktisk at jeg kom inn på 6,2 før i kveld, Ropte hurra så klikka det og jeg frosvant ut.(har ikke kommet inn siden) Dette har faktisk skjedd flere ganger med meg i det siste, flere som har opplevd dette?

Jeg hadde samme problemet på 6,2 som på 7,0 BETA, oppgraderte til 7,0 for og se om det var noe galt med 6,2, men det var det dog ikke :(

Men er det noen som vet hva som kan gjøres eller? Har ikke lyst til og Formatere (igjen).

Omy.

Endret av Omy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...