Dr. Panda Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Er det noen her som veit hva theme- sangen fra dagens episode av Lost heter? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Er det noen her som veit hva theme- sangen fra dagens episode av Lost heter? Sangen som ble spilt i sluttscenen i dag? Den heter Wash Away og er av Joe Purdy om det var den du mente. Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Bingo! ten points to Carl M! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Rakk du å komme deg til platebutikk så fort? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Dette gjøres jo i musikkdelen..og i stickyen "Hvilken sang er dette" ? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Rakk du å komme deg til platebutikk så fort? Hva? Jeg? Hva sangen heter står forøvrig på Lost sine offisielle hjemmesider. Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Ok... skal huske det for framtiden... denne tråden kan godt lukkes ettersom jeg fant det jeg lette etter... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Vi har egen tråd under musikk der man kan få spørre sånt om. *stenges* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg