andesam Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 ja (se signatur). Dog hører jeg ikke bare på musikk fra dataen.. Lenke til kommentar
Dustwave Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 her er min audioscrobbler: http://www.audioscrobbler.com/user/dustwave/ PWN! du hører på akkurat samme type musikk som meg Min har ikke oppdatert seg ettersom den bare har vært connecta i 2 timer kult har bare holdt på i en helg selv.. så statestikken er ikke helt representativ for have jeg hører på atm, men mye av det gjenspeiler det jeg hører på for tiden Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 80% av sangene mine blir jo ikke plukket opp fordi jeg har fjernet id tag-en på dem... Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 80% av sangene mine blir jo ikke plukket opp fordi jeg har fjernet id tag-en på dem... Hvorfor i alle dager har du gjort det? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Audioscrobbler, bruker du det? Nei. Er det mulig å poste ett mer unødvendig innlegg? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 80% av sangene mine blir jo ikke plukket opp fordi jeg har fjernet id tag-en på dem... Hvorfor i alle dager har du gjort det? Fordi: -Jeg bruker Winamp -Jeg har byttet mp3 filenes navn (nesten alle) slik: 'Hate Forest (gruppe) - 2003 (årstall) - Purity (album) - 01 (nummer) - Domination (sangtittel)'. -Jeg har fjernet 'advanced title formatting' -Jeg har fjernet ID3 Tag-ene for å få Winamp til å vise mp3 filen sitt navn i stede for tag-en. Og da jeg får en flott liste i Winamp med all den informasjonen jeg vil ha. Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Dette er ikkje min account, men eg blei nesten litt sjokka når eg såg dette her. I og med at eg mildt sagt hater The Beatles så må eg sei eg tykkjer synd på denne fyren. http://www.audioscrobbler.com/user/rakers/ Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Dette er ikkje min account, men eg blei nesten litt sjokka når eg såg dette her.I og med at eg mildt sagt hater The Beatles så må eg sei eg tykkjer synd på denne fyren. http://www.audioscrobbler.com/user/rakers/ Han har spilt "Yellow Submarine" 300 ganger. Jaja... whatever flips your switch... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) The Beatles 26394 Johann Sebastian Bach 375 Jaja... hver sin smak... Skulle nesten trodd han bare lot winamå stå å gå hele tiden bare for å få masse på audioscorbbler Endret 31. mai 2005 av Feh Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Ja, det gjør jeg. Thanks N3m0. http://www.audioscrobbler.com/user/Goophy/ Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Ja, hvordan tror dere audioscrobbler blir nå da, dere? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Få sannsynligvis et mer penere design, kontra det hvite-kjedelige ultra-geeky sakene de har nå. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Tja, jeg liker helt rene design, sånt som google og htmldog har. Slik burde alle nettsider være... (inkl min egen ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Når skal etter planen den nye siden være oppe? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Når skal etter planen den nye siden være oppe? Mandag. -Jeg bruker Winamp-Jeg har byttet mp3 filenes navn (nesten alle) slik: 'Hate Forest (gruppe) - 2003 (årstall) - Purity (album) - 01 (nummer) - Domination (sangtittel)'. -Jeg har fjernet 'advanced title formatting' -Jeg har fjernet ID3 Tag-ene for å få Winamp til å vise mp3 filen sitt navn i stede for tag-en. Og da jeg får en flott liste i Winamp med all den informasjonen jeg vil ha. Hva med å bruke autotagger til å tatte alle utifra filnavnet? Endret 7. august 2005 av TLZ Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Audioscrobbler, bruker du det? Nei. Er det mulig å poste ett mer unødvendig innlegg? Nei. Blir spennende å se hvordan den nye siden blir, forresten. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Audioscrobbler, bruker du det? Nei. Er det mulig å poste ett mer unødvendig innlegg? Nei. Blir spennende å se hvordan den nye siden blir, forresten. Blir spennende, ja. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Håper de oppdaterer driverse statser osv, ganske mange artist-statser som har stått stille i det siste. Og faen ta dem om de resetter statsen min, 22k sanger spilt er stooor e-peniz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå