Skurupu Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Top Artists Please be patient, this list is currently being processed. Top Tracks Please be patient, this list is currently being processed. Må jeg ha spilt av en del sanger, før jeg får en statistikk over de? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Tar opptil et par dager mellom hver oppdatering har jeg inntrykk av. Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Tar opptil et par dager mellom hver oppdatering har jeg inntrykk av. Min har ikke oppdatert seg siden 3.mars. I begynnelsen oppdaterte det seg daglig. Hva er det som påvirker den? Endret 15. mars 2005 av Oleway Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Tråd på Audioscrobbler-forumet. Tok to uker med siste oppdatering av min profil. Endret 15. mars 2005 av Amlex Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Viktig å vite at server er veldig overbelastet, tenk selv når den tar i mot pakker fra alle som oppdaterer listen sin, den skal legge det i en database, og skrive ut info til alle som surfer siden samtidig. Det er også noe med at når du har spilt flere sanger så tar det lengere tid før lista oppdateres seg, husker jeg så en statistikk for dette engang før, men de har forandret så mye nå. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 nå er jeg registrert og er med i gruppa, blir artig å se hva som blir mest spilt! Her er jeg: http://www.audioscrobbler.com/user/gwaihrvindherre/ Er ikke så mange sanger der enda, men det er fordi jeg registrerte meg nå nettopp. Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Det er også noe med at når du har spilt flere sanger så tar det lengere tid før lista oppdateres seg, husker jeg så en statistikk for dette engang før, men de har forandret så mye nå. Men så treig som serveren er nå, har den ingenting å si. Regner med du tenker på denne. Men selv om systemet er tregt, funker det jo fint. Man trenger jo strengt tatt ikke oppdatering så ofte... Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Der har vi den ja edit: Fant ut jeg har spilt nest mest deftones sanger nå faktisk lol Endret 15. mars 2005 av smoothie Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg fant løsning på problemet mitt: Låtene må gå i over 1:40 før de registreres av Audioscrobbler. Men ingen av Extrementory Grindfuckers sine sanger er så lange. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Da har jeg også meldt meg inn i "hw dot no" gruppa. Lenke til kommentar
operaman Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 http://www.audioscrobbler.com/user/robinholm/ var jo nødt til å melde meg inn. Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Låtene må gå i over 1:40 før de registreres av Audioscrobbler. Men ingen av Extrementory Grindfuckers sine sanger er så lange. Audioscrobbler registrerer en låt som avspilt etter 50% eller 4 minutter, avhengig av hva som kommer først. Antageligvis var den låta du spilte av da på 3 min og 20 sekunder. Dypere forklaring her. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Ligger fire/fem dager etter her. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Fortsatt ingen update sidan den 2. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Æsj, søstra mi har brukt pcen, så nå kommer det inn masse rusk. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Æsj, søstra mi har brukt pcen, så nå kommer det inn masse rusk. Dårlig unnskyldning Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 http://www.audioscrobbler.com/user/Maraak/ Regga meg nå. Visste ikke at det funka til iTunes før nå Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Min har ikke startet å "virke" enda den. Noen som vet om det tar litt tid før den begynner eller noe sånt? Endret 22. mars 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Bruker det å ta tid før den begynner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå