RaW_DeNiM Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 ja topic sier vel seg selv... vinduene er jo så små...noen måte jeg kan få dem store igjen?. irritabel når jeg trykker på en link så komer ett bittelite vindu,, vil ha stort,, så er det noen som vet no så vræl ut... Feilposta??? aner ikke Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Firefox. var da ikke det jeg spurte om Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Firefox. var da ikke det jeg spurte om Å bruke Firefox løser mye, inkludert dine problemer. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Husker ikke helt i farten hvorfor IE oppfører seg sånt, men prøv å maksimere vinduene først , så velger du fra fil avslutt / exit og stenger på den måten (ikke ved å klikke på X). Steng alle vinduene på denne måten og restart IE. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 http://www.webattack.com/help/iewindowsize.shtml Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 IE New Maximizer: http://www.jiisoft.com/ Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 hohotok en format c: jeg det hjalp ehhehe Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Altså det er jo bare å ha et vindu oppe, stille inn passende størrelse og så avslutte IE. Neste gang du starter IE bruker den da denne vindusstørrelsen - altså størrelsen på det vinduet som var sist oppe forrige gang IE ble avsluttet. Formatere for å fikse et sånt filleproblem - hjelpe meg... Akkurat det samme kommer til å skje igjen hvis du ikke skjønner sammenhengen. Endret 10. februar 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå