Sambo nr.1 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 er det bare meg som sliter med tele-hor i kveld Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 nope HELE NORGE ....... Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 prata akkurat med dem på chatten, det er utenlands linja som er fucka.. er snakk om timer før den er oppe igjen. Men jeg klager ikke, er første gang jeg har hatt probs på 1år Lenke til kommentar
TJ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Funker fett her, og har gjort det så lenge jeg kan huske Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) funker her å men msn funker dårlig ,ellers ikke noe prob Det er problemer på linjer mot utlandet, og man vil ikke kunne få opp enkelte utenlanske sider. Det jobbes med å rette feilen, men det er ikke kommet noen rettetid på dette. -- Cathrine Olsen Telenor Kundeservice Endret 9. februar 2005 av sniperdybe Lenke til kommentar
Stream Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Står stort oppslag på forsida på Dagbladet om dette nå. Merker ingen problemer selv, men så har jeg Bluecom - så det kan virke som om det er hos Telenor feilen ligger. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Har NGT og har ikke merket noe av dette... - men kjenner en ansatt som var på jobb hos telenor i kveld, han ringte meg og trodde at WoW-guildsiden vår var nede - det viste seg at det var bare han som ikke kom inn (fra telenor). Lenke til kommentar
Fettlompe Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 go Tele2! Trodde jeg aldri kom til å skrive det noen gang. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Nå får dere igjen for å velge Telenor. Bluecom her, og alt funker fint. Har nett fra Telenors sentraler. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 klarer å komme inn på www.nato.int, www.nasa.goc og www.cubaweb.cu og da regner jeg med at det funker. Epz. Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Rettet: Feil mot utenlandske siderDenne feilen skal nå være rettet. -- Cathrine Olsen Telenor Kundeservice Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 MSN spessielt og IRC kopler ut. Internettsider varierer. Håpe de kan fikse nett snart har vert mye rot i det siste med msn og de hele. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Stenges på grunn av dårlig emnefelt (banning) og lite konstruktivt førsteinnlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg