Chiller87 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Har nettopp kjøpt en brukt 991 versjon av DELL. Har noen røde streker som går på tvers som er kun synelige ved mørk bakgrunn. Noen måter å fjerne disse på? evt hva er galt? Står på "help" menuen på skjermen at disse er der for å stabilisere bildet. men nå spiller jeg en del og blir ganske distrahert av disse strekene. takker for alle svar. Ingen som vet ? Endret 10. februar 2005 av Chiller87 Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 nobody knows? Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 fortsatt INGen som vet? Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Siden dette er en Trinitron-skjerm, så er det sikkert bare de to horisontale stabiliseringstrådene som alle slike skjermer har. Fant dette på nettet: "The two horizontal lines on a Trinitron tube are there to stop the vertically aligned mask from vibrating and causing misregistration of the colours" Jeg har også to slike striper på min skjerm, og det skal være slik, men mine er ikke markant røde. Det var det eneste jeg syntes var rart. Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 okai! flott takk for svar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå